*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Minste jenta skal endelig få ett navn til:-) Hun ble døpt Aurora, men nå har vi sendt inn papirer så hun får navnet Aurora Helene. hehhe... tok bare 20mnd:-) Endelig har begge jentene våre 2 navn hver:-)
Tante Bassa Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Bedre sent enn aldri :-) Nydelig navn!
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Koselig at dere bestemte dere for å fullføre det husker du spurte her inne om råd tidligere. Fantastisk navn forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå