Pulverpadda Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Og jeg får fortsatt negativ test. Har testet meg annenhverdag siden EL (litt testemani ja) og jeg vil vite svaret NÅÅÅ!!! Føler meg helt innestengt når jeg ikke vet om jeg er gravid eller ikke. Hadde en SA for en mnd siden og jeg vet jo at det kan være kluss i syklusen etter det, men jeg blir jo veldig betenkningsfull når mensen ikke kommer og jeg har mange av de samme symptomene som jeg hadde forrige Graviditet: trøtt og sliten, murringer i magen, oppblåst, sprengninger i den høyere puppen... Men hvor lang tid kan det egentlig gå får man kan på positiv?? Kan det f.eks gå to uker etter IKM? Tenk om jeg er gravid da, tenk om jeg ikke er. Blir så forvirret av å ikke vite noe. Ikke vet jeg om jeg kan spise diverse matvarer, ikke vet jeg om jeg kan ta et glass vin!! Droppet å gå i bursdag i dag for jeg er redd for å gjøre noe jeg ikke bær gjøre!! Åååååååååhhhhh, blir gaaal!!!! *gi meg svar snart da, test*
gullfisken * gravide* :) Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 hadde jeg vert deg så hadde jeg levd normalt, drukket å spist det som passet meg, noe jeg også gjør! orker ikke å få negativ test å vite jeg gikk glipp av alt det gode i jula, hehe... dessuten knytter ikke barne seg til moren etter ca 2mnd, sier legen å gyn. min hvertfall
chiquetita Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Da er vi flere i samme båt kjære deg. Jeg hadde ikm onsdag og senest for et par timer siden teste jeg neg med cb. Nå tviler jeg på om cb kan vise noe annet enn neg! Kan jo hende jeg bare er sen, har bommet på tida eller så er jeg gravid. Har også stått over alkohol de siste julebordene og det har gått greit å "lure" for det er ikke noen som forventer at jeg skal ha flere barn. Jeg forstår din frustrasjon. Ta deg et godt glass kaldt vann, en bit 70% sjokolade og nyt det med god samvittighet:-) Lykke til
KristineH79 Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Med sønnen min testet jeg neg 5 dager etter ikm og pos 10 dager etter. Det hender at kroppen utskiller for lite av det hormonet som testene reagerer på. Ellers er jeg enig om at man skel leve som normalt selv om man prøver å bli gravid, kos deg som vanlig til du får en posetiv test, krysser fingrene for det Lykke til
jenny33 Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 Selv testet jeg positivt først 6 dager etter IKM - det var laaaange dager :-)
Pulverpadda Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. desember 2008 Kanskje jeg bare skal spise og kose meg da Men alt det man ikke kan spise, er matvarer jeg fint kan klare meg uten uansett. Er bare så livredd for at det er noe feil som dette (mat, alkohol, tunge løft) som gjorde at jeg mistet forrige gang så er livredd :S Men er det virkelig tilfelle at barnet ikke knytter seg før etter så lang tid??? Jøss.... Uansett: ikke postiv i dag heller, 3 dager over :s Så ja, LAAANGE dager!!!!! Tror jeg skal kjøpe meg en ordentlig test til mandag, i stede for billigtester, Har hørt så mye rart om dem!!
blimamma Skrevet 21. desember 2008 #7 Skrevet 21. desember 2008 Er fem dager på overtid jeg også. Testet i dag tidlig men fikk negativt. Har en følelse på at det egentlig skulle vært positivt da... Føler meg oppblåst og puppene er ømme som bare det. i tillegg er humøret mitt helt ute av kontroll. Utrolig frustrerende og ikke vite hvertfall. Spesiellt nå i jula, med all den gode maten du ikke burde spise så mye av. Men har bestemt meg for å spise det jeg føler for, og heller være litt måteholden med det en helst skal holde seg unna. Satser på svar! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå