Gå til innhold

Noen lider av teste mani, mens andre av teste skrekk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg nærmer meg ikm med stormskritt.... en eller annen gang i løpet av neste uke... I dag har jeg super lyst på rødvin, men jeg kan ikke ta meg et glass.. Tenk om lille spire er der nede, jeg kunne så klart testet.. Fått det negative resultatet som sikkert kommer, men jeg tør ikke!!! Jeg er faktisk redd for og teste...

Det er så endelig liksom...

Flere der ute med testeskrekk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo litt tidlig å teste nå. Kan fort få et falskt negativt resultat.

Jeg led av teste skrekk sist måned. Tror det var fordi jeg var 1 uker over ikm. Man håper jo så inderlig på en positiv test, da er det så utrolig kjipt når den er negativ.....

Ønsker deg lykke til:)

Skrevet

ja det kan hende det er litt tidlig... Om jeg ikke har fått tr innen julaften braker det løs med en test da.. Skal nemlig godt forklares at ikke jeg tar et glass rødvin til maten vøtt... Kan bli interessant...

takk for lykke ønskningene, lykke til masse du også=)

klæm

Skrevet

Jeg også har litt angst for å få vite resultater av noe, det være seg graviditetstester, eksamenskarakterer og annet slikt! Forstår deg godt jeg! Men det er nok for tidlig til å kunne teste og stole på resultatet...

Så de gangene i jula det er vanlig at du drikker et glass rødvin til maten, så gjør bare det, med mindre du har helt superklare symptomer på at noe uvanlig spennende er i gjære! Du deler jo ikke blodsystem med baby de første ukene og ett glass vin er jo noe helt annet enn rølpefyll og drikking hver dag i lang tid.

Skrevet

godt og høre det er flere der ute.. Jeg har det også sånn med eksamens resultater osv ja,, hehe... Men med g.tester er det kanskje enda verre... Er redd uansett resultat...

Blir nok et glass rødvin for synskyld ja om ikke tr dukker opp av seg selv... Har jo noen symptomer som alltid hehe... Men føler meg likevell mer spent denne pp.... Merkerlig det der....... time will show...

Du da Tweak? hvordan ligger du ann for tiden?

Skrevet

Har testet med el-tester for første gang de siste dagene siden jeg fikk el-slim og ville se om testene slo ut. I dag fikk jeg jammen ta positiv test! :-D

Så er det "bare" å overtale samboeren min om at en hostende og nesetett meg er flott og tennende nok til å ha sex... :-(

Skrevet

jeg bare vet at jeg ikke er gravid.. kan ikke skjønne noe annet..

Jeg vet bare at det ikke klaffet denne gangen heller, selv ikke med pergo.

Men jeg orker bare ikke se den negative testen igjen! jeg vet at jeg bør teste iløpet av de neste dagene, for mannen maser :) Men jeg tør bare ikke..

Kan ikke skylde på at jeg ikke har tester heller, for jeg har såklart akkurat kjøpt en haug..

hater denne tiden av mnd!

Skrevet

Så spennende da Tweak.... får kose deg masse i kveld og dagene som kommer=) hehe

blijegsnartmamma: Enig med deg dette er kanskje den verste tiden... Om det ikke har klaffet så kan jo bare den hersens tr komme NÅ, i stede for og holde oss i uvisshet! Mens håpet durer videre siden tr ikke har kommet enda heller... håpløst..

Jeg vet ikke hvordan jeg ligger ann... Er til stadig skikkelig uvell... Ikke kvalm og ikke svimmel, men ikke langt unna noen av delene... Litt sånn følse som nr man kjenner at man kanskje svimer av snart... Bare mye mildere så klart.. Hatt det litt under en uke og det gir seg ikke heller..=S

Nå pynter jeg juletre=) kjempe kos hadde det vært om ikke det var fordi gubben var så sur fordi jeg har tatt av på julekule fronten... hmmm

Skrevet

hahaha- mannfolk altså. Er det ikke typisk! hehe. Min også; jeg kjøper så mye "bråta". Men når jeg har pyntet ferdig, syns han det er ganske fint egentlig. SItter bare litt langt inne å si det.... :0)

Skrevet

ja håpløse skapninger.... Han ble veldig fornøyd han ogs.. og så mye kuler ble det heller ikke til overs faktisk... Sånn var det når vi flyttet også. Jeg jobber på Kremmerhuset så har lett tilgang til mye fine intriør saker og det er noe som interesserer meg. Jeg er veldig bestemt på hvordadn jeg vi ha det! Han klager og bærer seg når jeg kommer med noe nytt, men får vi gjester som skryter av hjemmet vår blir han sååå stolt og er helt med.. HAHA

Skrevet

bar for å skyte inn en liten følelse her...;)

jeg har en liten følelse av at du kanskje er gravid nå.... men måneden mars er veldig fremtredende hos deg...

hver gang jeg ser nicket ditt tenker jeg på mars.. vet ikke hvorfor...

blir spennden å følge med på deg nå, skal krysse fingrene for posetiv test på julaften jeg;)

Skrevet

oioi så spennende.. Jeg vet ikke hva jeg skal tru selv... Er uvell veldig ofte for tiden uten at jeg kan forklare det... Jeg tenker hver gang at neh det er sikkert bare ønske tenkning eller inbildt... Men det kommer stadig skyllende inn over meg...

Mars er jo en viktig mnd for meg! Jeg er født i mars selv og har blitt spådd fridd til i mars=) fyller 25.. nesten rundt tall.. hehe

Men tusen takk LilleKnøtt... Jeg trur merklig nok Mars er mnd din også, om ikke annet innen Mars... Får håpe det er innen da! Ønsker deg alt godt.

I will let u know..

Skrevet

Tusen takk Monica:)

Håper og at du er gravid:) Har hørt at vist man plutselig blir redd for å ta test, så er man gravid. Jeg ble som sagt plutselig redd sist måned, men tr kom likevel:(

Lilleknøtt: er du synsk?

Skrevet

Jeg har fått testeskrekk deluxe denne måneden......er 3 dager over IKM idag, pleier altid å være regelmessig...Ikke noen spesielle symptomer, men så prøver jeg også å ikke tolke ting. Jeg har jo gledet meg og planlagt i flere måneder nå, men som dere sier så blir resultatet så endelig når testen er tatt!

Er redd for begge resultater.......enten blir jeg skuffa, eller så blir jeg dritredd!

Uff......typisk meg......hva skjer med hodet da?

Skrevet

oi så spennende da Lillemora.. Over ikm og greier, lov og begynne og håpe da...

merkelig at noe man gleder seg så mye til kan være så skremmende..

Enig med deg, enten blir jeg nok ganske så skuffet, eller så dør jeg av redsel... Det er først da alvoret setter inn liksom... og mange andre bekymringer som om man får beholde osv... sukk...

Jeg trur jeg tester enten morgenen lille julaften eller morgenen julaften,,

Har heller ikke helt bestemt meg for hvordan jeg skal fortelle samboer det... Om jeg skal si det da på julaften eller vente til 3 juledag, for da har vi 3års dag! trur kanskje det blir det sistnevnte, siden vi ikke er sammen på julaften...hmmm

Skrevet

Ja ikkesant! Må nok få tatt en test i dag eller i morgen.......Dette er vår 1 pp, og jeg hadde liksom forberedt meg så mye mentalt på at det kom til å ta litt tid...for å ikke bli altfor skuffa liksom. Så var helt innstillt på at mensen skulle komme jeg, men så...har den jo ikke kommet.....:)

Har du flere barn eller monca84?

Skrevet

Jeg tester nesten hver måned rett før ikm. Begynte med det etter at jeg i vår fant ut at psyken lett kan spille kroppen et puss og lage rot i syklusen når jeg håper på graviditet..... Og jeg har som regel alltid visst når mensen ville komme. Så testingen har to funksjoner: 1. Sjekke om jeg er gravid. Håper like inderlig hver måned!!!! 2. Sørge for at mensen kommer når den skal og ikke en uke for sent. Andre som tenker slik?

Skrevet

Nei jeg er ikke så heldig at jeg har mennsekse barn nei... Så blir vår første vi prøver på=) Men jeg har en Gordon Setter tispe på 9år... Hun er som datteren min og jeg elsker henne over alt!

Aissata, jeg har også pleid og teste bare for og få vite.. har aldri likt det, men alltid gjort det. Men denne gangen har jeg sperre... sliter litt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...