Gå til innhold

Vet dere hvordan leie babyen deres ligger i nå?


JulieF*Victoria*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 32+2 og min ligger med hodet ned, det har h*n gjort en god stund nå, og jeg er overlykkelig siden forrige ble født i seteleie;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lå i tverrleie frem til for ca 3 uker siden...etter det har hun heldigvis lagt seg med hodet ned:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snart i uke 35 og babyen ligger i tverrleie enda. Har gjort det ganske lenge så det skal visst mye til for at hun snur seg nå. HJELP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legen eller jordmor kjenner etter på magen hvordan babyen ligger. Tror det er veldig individuelt når hodet fester seg, men etter uke 36 bør de jo ha snudd seg med hodet ned hvertfall...etter denne tid blir man henvist videre hvis babyen ikke har snudd seg for samtale ang hva man gjør videre (sa legen min).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 33, var på ul sist mandag (uke 32) og da lå hun i seteleie.

Dagen før var jeg hos jordmor, og hun sa jenta vår lå godt nedi bekkenet med hode. Men kan jo være rompa hun kjente også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tok ultralyd i hammerfest,.da de var usikre på om morkaka hadde flytta seg.Da så de at gutten lå med hodet nede;-).

Skal ta ny ultralyd om 14 dager......

Lykke til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor ligger med hode ned og på vei ned i bekkenet... Hadde ikke festet seg sist, men lå godt nedi der... Jeg merker at jeg begynner å glede meg mer og mer... Hadde en veninne som fødte natt til i går :D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i u/32 og han har ikke snudd seg enda,kjenner fremdeles hodet oppe på høyre side:O)

har god tid til han trenger å snu seg enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 + 4 og min lille tulle endrer leie etter humør... ;) Hun hikker så mye og da er det enten langt nede eller høyt oppe så derfor vet jeg stort sett hvor hun er. Ligger hovedsaklig med hodet ned, men har noen turer opp innimellom, ellers er det tverrleie på natten når jeg ligger på rygg. Da er det trangt skal jeg si dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla mi ligger med rompa ned dessverre:( er 35+4 idag, og ser ganske mørkt på det hele.. Fikk vite det idag da jeg var hos jordmor, så får håpe jeg takler det litt bedre etterhvert. Virka ikke på henne som at hun trodde hun kom til å snu seg der inne, så hun sendte henvisning til kontroll på føde-poliklinikk.. Ærk:S Jeg har gleda meg til fødselen hele tiden, men nå bare gruer jeg meg. Har hverken lyst på keisersnitt, eller setefødsel.. Buhu:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 35 og her ligger babyen fremdeles på tvers. Skal visst inn på ul neste uke hvis h*n ikke har snudd seg før det.Håper det så jeg slipper snuing. Har hørt at det er vondt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mi jente låg lenge i tverrleie så i seteleie i uke 34/35. var på ultralyd idag (veke 36) og no var hodet endelig kommen ned, så ikkje mist håpet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 36 og hun ligger med hodet ned og har gjort det i minst 4 uker allerede! Var glad for at jeg fikk bekreftet det igjen i dag, for har jo ikke lyst på setefødsel eller at noen skal prøve å snu henne utenfra... sikkert litt ubehagelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...