(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Noen som så nyhetene nå og damen som laget pepperkakeslottet? Fy søren så flink hun var, og slik en flott "gave" til barne og familiene som er på barneavdelingen der da. Begynte å grine jeg. Er alt for sentimental om dagen altså.
3b@rnsmor-30* Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 ja så det... ungene her lurte på om ikke vi kunne lage sånn også... vi har nemlig pynta og satt sammen pepperkakehus i dag... men det var et sånt standars-ferdighus...
lille je Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Ja, så det jeg og! For ei dame! Det rant over for meg og da jeg så hun hadde skrevet "til minne om Kasper" et sted på slottet... Gravid og hormonell jeg:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2008 lille je det var da jeg begynte å tute også. og jeg er verken gravid eller hormonell. hehehehe. haha. vi nøyde oss også med ett sånn ferdighus men følte meg litt som en dårlig mor da gitt. hehe. nejda. kanskje neste år.
Alba44 Skrevet 20. desember 2008 #5 Skrevet 20. desember 2008 Ja, jeg så det. Veldig rørende... Håper barna der koser seg masse med slottet =)
MintCondition Skrevet 20. desember 2008 #6 Skrevet 20. desember 2008 Vi blunket bort noen tårer her også, både jeg og samboer
lille je Skrevet 20. desember 2008 #7 Skrevet 20. desember 2008 Hihi, kanskje jeg ikke er så ille som jeg trodde da:)
Mamma til to tette Skrevet 20. desember 2008 #8 Skrevet 20. desember 2008 Klump i halsen på to stk foreldre her også, vi sier ofte at vi er heldige som har to friske barn og slike reportasjer treffer midt i hjertet. Synes det er så flott når noen går ut av sin vei for å glede andre i en travle førjulstid. Flott mamma som ville hedre sønnen sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå