Gå til innhold

I år fikk barnehagepersonalet

Anbefalte innlegg

Skrevet

en gavepose med et par strikka votter,håndkrem og noen sjokoladebiter..sammen med et lite julekort med bilde av lillemor med ønsker om en riktig god jul!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

personalet i barnehagen vår fikk en pose med en god håndkrem de kan ha på avdelinga og en god lepomade til hver.

jeg selger aloe vera baserte pordukter fra Forever Living Products, så det var slike produkter jeg gav bort i år. og Har fått så mye skryt for at produktene er gode!

Skrevet

Koselige gaver dere har gitt bort:) Vet ikke hva de får her bortsett fra at det ikke er vin hehehehe noe som passer meg fint:)

Skrevet

Så snille dere er.

Vi har måtte bruke nødkonto til å handle julemat og julegaver og søker om redusert bhgsats i desember pga lav inntekt, så vi føler at vi dessverre ikke kan prioritere slik.

Skrevet

Ja,den vindebatten fikk meg til å tenke litt..har egentlig brukt å kjøpe vin,men i år ombestemte jeg meg...personalet ble foressten kjempe glade!!

Skrevet

De i barnehagen til sønnen min fikk ingenting. Ikke var det noen som sa god jul til oss da han hadde siste dag i går..Koselig, ikke sant?

Skrevet

Jeg har selv jobbet i barnehage i mange år,og det er slett kke sånn at vi forventer at vi skal ha noe...personlig syntes jeg det er vel så koslig med noen rosende ord!!!

Men siden jeg har råd til å kjøpe en liten gave til dem gjør jeg det...Jeg setter virkelig pris på jobben de gjør,og min datter er veldig begeistret for dem alle:)))

Skrevet

Ja hadde gjerne roset de hvis det var noe å rose.. :( Håper virkelig han får plass i en annen bhg neste år..Dårlig kommunikasjon mellom de ansatte, gjennomtrekk av vikarer osv har fått meg til å bli rimelig oppgitt..

Skrevet

Jaja, siden de er noen surrehuer av dimensjoner og kun 2 av 6 gjør jobben sin (skifter bleier i løpet av en dag f.eks) så vil jeg egentlig ikke gi de noe for å vise at jeg setter pris på de heller da. For det er mer oppgitthet jeg føler overfor store deler av den barnehagen. selv om det kommer seg litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...