Gå til innhold

Hvem liker du best?? Begrunn svaret :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem av dine medborgere liker du best, og hvem liker du ikke??

Jeg for min del ELSKER nordlendinger som ler av seg selv, er vennlige og full av liv hele året!

Så hater jeg de selvsikre trønderne som tror de er så mye bedre enn alle andre! Da mener jeg de fra selve Trondheim.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker folk fra Stavanger og folk fra Oslo Øst. Har også gode erfaringer med koselige trøndere og folk fra Sunnmøre.

Større problemer med folk fra Kristiansand, Tønsberg, Gjøvik, Bergen og Nordland.

Skrevet

Hvis jeg baserer svaret kun på dialekten, ettersom jeg ikke kjenner folk fra hver eneste landsdel, synes jeg folk fra Haugesund og Bergen har utrolig fin dialekt. Jeg liker derimot ikke sørlandsdialekten.

Skrevet

Begynte å ramse opp for meg selv, og fant ut det bare er sørlendingene jeg kan utstå. Vet ikke hvorfor, men av en eller annen grunn synes jeg at det bildet jeg har av både bergenser, siddis, oslofolk, nordlending, trønder og de fleste andre egentlig bare er irriterende. Sikkert fordi jeg bare kjenner folk fra området her, og har derfor bare oversikt over de mest kjente irriterende sidene hos disse folkene. Kjenner jo ingen personlig.

Skrevet

Hvorfor sørendinger og tønsbergensere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...