*Lissi* Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Både jeg og sambo har lyst å reise dit. Vurderte å gi han en tur i 40 års gave. Trenger tips til hvor og hva man kan finne på:-)
ApriIbaby Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Vi løy til Dublein. Bodde der på B&B i noen dager. masse å gjøre det. Guinessmuseet blant annet. Så tok vi toget ti NI - belfast. En annerledes opp levels!. Så tok vi toget tilbake til Dubling og leide bil. Kjørte hele kysten sør-vest og nor. Bodde på B&B som vi booket underveis. En fantastisk tur vi sent glemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå