Den drygaste Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Jeg fant en edderkopp her i stuen, den var lang og smal, og så hadde den en liten pose helt bak på tuppen av rumpen liksom. Den hang i et nett. FY FAEN DEN VAR EKKEL! Den var ikke så stor men jeg ble helt dårlig! Har aldri sett en sånn edderkopp før! utrolig dårlig forklaring, men det er sånn jeg oppfattet den. Den var syltynn og lang, nesten som et strå omtrendt. Også hadde den en pose bare helt bak. Så helt deformert ut. Jeg skvosjet den men det tok noen minutter før jeg turde fordi den rett og slett så så jøvlig ekkel ut! Noen som vet hvilken edderkopp dette kan være??? åh grøss, jeg klør over hele meg!!!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Har ikke peiling.. Liker virkelig ikke edderkopper.. Denne klatret over hodet mitt for en liten stund siden.. *grøss* http://www.facebook.com/photo.php?pid=1791136&l=53344&id=729381092
Den drygaste Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2008 ÅH HERREGUUUUD SÅ EKKELT!!! Jeg prøver å finne den på nett men klarer ikke bildene av alle edderkoppene!! Det er den rareste edderkoppen jeg har sett!!
Den drygaste Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2008 OKEI!!!! Jeg er litt småpanisk nå! Jeg har surfet litt på nettet og det eneste som matcher funnet mitt noenlunde er sort enke hann.. I helvete jeg tror jeg spyyyr!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå