oss2=3,snart 4 Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 og er egentlig veldig glad! Men ble operert for utvendig graviditet 13nov og lurer på hcg nivået fortsatt kan henge igjen.. Noen som vet? Det er jo over 5 uker siden. De siste 4 dagen ca har jeg hatt mye mensmurringer, vondt i korsryggen og litt vondt i puppene.. testet med en CB nå på kveldsurin og den lyste etter 3 sek.. kan jeg juble eller?
Musemor med tre søte små Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Ingen aning hvor lenge HCG henger igjen etter en slik operasjon, kanskje du bør spørre legen din, men prøver meg med et ørlite gratulerer og velkommen til oss likevel ;-) Lykke til videre
oss2=3,snart 4 Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2008 Tenkte å ringe legevakten for å høre, er jo så spent!! Takk for det! Krysser det jeg har for at jeg får lov å bli!
Curly-mor :) Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Hcg blir vel borte rimelig fort etter en sånn operasjon vil jeg tro. Våger hvertfall å gratulere deg med spire jeg
oss2=3,snart 4 Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2008 Spennende!! jeg ringte legevakten og de mente den kunne henge lenge igjen , så jeg burde få tatt en blodprøve for å se på det.. så det er bare å krysse fingrene!
oss2=3,snart 4 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. desember 2008 I morgen skal jeg til legen. Gruer meg egentlig..! men på en annen måte skal det bli greit å enten kunne juble eller være innstilt på å prøve videre! Krysser fingrene og ber til høyere makter!
Gjest Skrevet 21. desember 2008 #7 Skrevet 21. desember 2008 Lykke til vi er mange som krysser fingrene i morgen,. skal selv få graviditeten bekreftet da.. er spennende..
oss2=3,snart 4 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. desember 2008 Skal krysse for oss begge! Vi får skrive inn hvordan det går! Lykke til! Ser du har en fra før, hvor gammel? Gutt eller jente? jeg har ei jente på 18mnd fra før..
Jikki - pjokken & småen Skrevet 21. desember 2008 #10 Skrevet 21. desember 2008 Lykke til hos legen i morgen! Jeg ønsker deg det aller beste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå