Gå til innhold

Argh går med konstante kynnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er egentlig disse godt for, er jo så ubehagelig. Får meg til å tro at det kanskje starter snart, men har fortsatt 11 dager til neste år så får knipe igjen ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet hva du mener.... Jeg og går med kynnere, rier og alt det der...

Men jeg har nå funnet ut at fødsel er ikke noe for meg.. Så jeg har avlyst min i dag kan du si! Var nemlig på sykehuset og da var fødselen i gang men den gav seg jo brått da....

Så nå har jeg avlyst alt som heter fødsel og slikt fram til midten av januar... håper bare resten av kroppen kan skjønne det også

Skrevet

Hehe avlyst hele greia ja, joda men håper for guds skyld at vi slipper å gå sånn til midten av januar!!!! 11 dager holder lenge for meg, men har ikke hatt noen rier enda jeg da. Og sluppet bomtur uten beibin i bilsetet sitt, det må være enda kjipere.

Skrevet

Kjipt ja. men det er jo bra for han for hver dag han er der inne... holder lenge for meg til over nyttår... har jo egentlig termin 25 januar...

Men jeg har avlyst alt som har med fødsel å gjøre.. gidder bare ikke mer..

Skrevet

Åj når du har termin så langt inn i januar så er det greit at han blir der litt til ja. Jeg har termin 4 januar og håper virkelig jeg slipper å gå så lenge ;-)

Skifter fra dag til dag til meg, den ene dagen er fødsel det eneste jeg klarer å tenke på vil få det unnagjort liksom, mens dagen etter er det skrekken og da skjønner jeg ikke problemet, går jo greit å gå fødeklar å høygravid noen mnd til hehe

Skrevet

Hva det er godt for er et godt spørsmål. Men det førte ikke til fødsel for min del i hvert fall. Hadde sammenhengende kynnere over flere døgn fra uke 22, sykehuset kaller det Braxton Hicks og er visstnok vanlig, dessverre.

Jeg fødte til slutt en dag før termin!

Hilsen meg som er her inne og sniker ennå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...