mamma`n til Jonathan Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Huff..så vansekelig..sparer ikke på noe heller..kom med tips vær så snill..
Lovemelikeyoudo Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 sengetøy, ull-klær, gavekort kino, vin, bøker, øredobber++
celodi Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Gavekort er alltid kjekt da! På klær,kino ja,teater o.l. Klokke,smykke,ørebobber.... Bok Noe pynteting..Elsker alt sånn jeg ihvertfall=) Sengtøy Hånduker Dvd,cd,spill sminke veske,lommebok
Gjest Mammamoms med prinsesse Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Jeg synes også det er veldig vanskelig å vite hva jeg ønsker meg! Jeg har liksom ikke lyst på så mye dill jeg da... I dag var mannen min og jeg ute og handlet, og da handlet vi julegave til meg fra ham, hehe! En ullkåpe som jeg hadde lyst på! han har nemlig allerede fått sin gave, for det var en kombinert bursdags- og julegave, nemlig et videokamera! Trengte det nå som vi har fått lillemor! Men når mamma har spurt hva jeg ønsker meg har jeg ikke visst. Det eneste jeg kunne si var små langpanner og brødformer.
mamma`n til Jonathan Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2008 Takk for tips )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå