Gå til innhold

14 uker og fortsatt like trøtt..Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde liksom dette skulle ha gitt seg til nå, men sliter fortsatt med å holde meg våken lenger enn til kl 21 på kvelden. Har nok blitt en smule bedre siden jeg sovnet mellom 19 og 20 de tre første månedene , men det er rimelig frustrerende å ikke ha noe liv på kveldene... Flere som har det sånn - føler liksom at alle snakker om at dette går over mellom uke 9 og 12. Kjenner meg nesten litt deppa av aldri å være våken og energisk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 25 uker og fortsatt ekrtremt trøtt!!! hehe... er sykemeldt pga det, fordi jeg jobber kun kvelder og risikerer å sovne på jobb og klarer ikke konsentrere meg:p er utrolig slitsomt,noen dager orker jeg ikke noen ting,og andre har jeg litt mer energi. føler at jeg aldri får planlagt å gjøre noe,alt må liksom skje etter dagsformen.. men nå er jeg ekstremt plaget av det da,så kan jo hende at du er mer heldig enn meg=)

Skrevet

har du forrsten tatt blodprøver å sett om du har jern mangel? for mange blir trøtte av det! mine prøver har vært helt fine,så jeg vet det ikke kommer av mangel på noe,legen sa bare at baby tar all energien min=) lille sniken=) hehe.. men kan være greit å få det sjekket hos lege hvertfall

Skrevet

Hey=)

Frisk som en fisk med ingen mangel på noe som helst,15 +3 og fortsatt kjempe trøtt og uten en smule energi=( Dette er kjedelig ja...Jeg klarer såvidt å møte venner ,bli med på caferunder og slikt...orker ikke rett og slett...går jeg for mye får jeg kjempe vondt i ryggen og må sette meg...huff..så har jeg kjempe rar døgn rytme da...kan våkne kjempe tidlig sånn rundt 6-7 og sovne igjen ved 12 tiden...våkne igjen og sovne igjen rundt 7-8 om kvelden og sove til 12....og muligens våkne igjen..men da sovner jeg igjen like etterpå..og sover til 6-7-8...sånn er dagene liksom..kjempe kjipt..har akkurat blitt ferdig med oppkast og kvalme som har pågått helt sidne uke 7 da..ble så ille at jeg ble innlagt ...men utrolig nok har jeg ingen mangel på noe i kroppen likevel..d gikk bra=)

Nå har jeg istedet fått null energi og vil bare sove..så den lille rakkern har ikke vært særlig snill mot mamman sin :-P

Skrevet

Jeg var veldig trøtt helt til jeg var på ultralyd i uke 17. Da mener jeg det bedret seg noe. Men jeg har vel stort sett hele veien hatt et økt behov for søvn, så tror det er normalt. Har vel lagt meg rundt ni - halv ti, og sovet til ca kl 8 om morgenen. Det er mange timer i senga, men tydeligvis var det det jeg trengte. Så ikke bekymre deg om det var en stund til, selv om det er kjedelig. Jeg har aldri trivdes så godt hjemme som det jeg har gjort disse mnd :) Måtte til og med hjemom og sove en halvtime mellom forelesninger... hehe.

Lykke til, og håper den ekstreme trøttheten gir seg...

Skrevet

Heisann..:)

Jeg er nå 30 uker og er fortsatt like trett..Så for noen går det ikke over i det hele tatt..:( Jeg var akkurat like trett forrige svangerskap, men var utrolig mye lettere da enn nå. Nå har jeg en 16mnd gammel datter å løpe etter...Hehe...nyt det å kunne legge seg ned å sove når du vil..blir andre boller når nr 2 kommer...hehe..Sov godt alle trette kommende mødre:)

Skrevet

Jeg er i uke 37 og blir bare trøttere så du har noen trøtte uker foran deg;)

Skrevet

Jeg er i uke 38 og trøttere enn ever=(

0 energi, trøtt, kvalm og alt er bare elendighet.. hehe Gleder meg til å bli ferdig nå jah! Og du.... Dusj nå! På denne tiden er det å ta seg en dusj det samme som å løpe 5mila eller maraton ;-) Må legge meg nedpå når jeg er ferdig=S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...