2hærligegutter Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Når de går ut på dato Gikk på zeracette etter fødselen, men pga langvarig blødning sluttet jeg med de og tok noen av de gamle jeg hadde i skapet. Men de gikk ut på dato nov-08 Skulle egentlig bestilt nye, men det glemmer jeg hver morgen, og kommer på det igjen når jeg er på badet før leggetid da jeg skal ta de
kanskje, kanskje ikke... ;-) Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Hmmm....... eneste fornuftige svaret jeg har, er vel at du må få skaffet deg en ny resept.... Tror ikke det er særlig smart å ta noen form for tabletter som har gått ut på dato.......
meg & to små vampyrer Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Kanskje de ikke virker like bra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå