LitenGuttIVente<3 Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Lurer på om det kan bety fødsel snart siden jeg har hatt en del menssmerter i dag? Og flere kynnere enn normalt. Og vannavgang, kan man sitte på do og tro at man bare tisser, men så er det vannet som renner??(at man ikke merker at vannet går)
SommerBris Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Jeg trudde dette med menssmerter var et tegn på fødsel.. Nå har jeg selv gått sånn i 2 uker, er en dag på overtid idag-så for min del så er det bare modning tydligvis. Det med vannavgang vet jeg ikke, vil jo tru man kjenner forskjell. Kommer jo ut fra 2 forskjellige hull.. Vannet mitt gikk ikke sist gang.
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 jeg også lurer på det samme som deg, har gått med menssmerter i 4 dager nå å kynnere som blir bare flere og flere av, blir litt små gal snart, er 38+4 i dag jeg også. har lest meg grønn på internett om dette men uansett hvor mye jeg leser kommer det ingen svar, tror vi rett og slett bare må vente i spenning.
flypapir Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Kan bare snakke utifra egen erfaring her, men for min del betyr ikke menssmerter og mye kynnere at fødselen er på gang... Har hatt mye kynnere siden rundt uke 20 og nå har det også blitt en del menssmerter de siste ukene, men jeg tror nok at fødselen er langt unna. Er nok heller modning som skjer, hvertfall her... Er forøvrig i uke 37 nå.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 20. desember 2008 #5 Skrevet 20. desember 2008 Jeg fikk mensmurringer ca 2-3 dager før jeg vannet gikk. Så på meg var det en beg. Og når vannet går så stopper det ikke å renne når du går av doen, det renner til bebien er ute det. Ikke spess beg, men merker det egentlig ikke så ille etterhvert. men om du tror vannet er gått, så ring føden for en undersøkelse, da det er større fare for infeksjon hos bebi:) Lykek til jenter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå