Gå til innhold

Tips mot kløe??? Jeg blir rar...

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

begynte å klø fælt istad på henda, og fikk utslett.. skjønte ikke hva det var, men klødde igjen... nå klør jeg på steder jeg ikke helt har lyst og klø.... begynte med cosylan igår , og når jeg kom hjem istad så jeg at det står som en bivirkning... TIPS????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis apoteket er oppe i morgen kan du kjøpe eurax.. Bortsett fra det så har jeg ikke mange tips akkurat nå.. Bortsett fra kalde omslag.. =)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

det er nok åpent i morra ja... takktakk... *klørmegihjel*

Skrevet

Men eurax er bare på lokalområder og til utvortes bruk.. men når du sier at du klør på områder du ikke vil klø?? Jeg ville ikke brukt eurax på rattataen.. hihi.. Hvis det var det du mente.. :P

Gjest Sekretøsa
Skrevet

hehehe, sant! :o) Nei,altså... det klør lissom foran der, på huden...på en måte... haha :o)

Skrevet

Oki.. Prøv canesten krem .. Veldig mange legemidler kan gi lett soppinfeksjon.. Da ofte også huden.. Ville ikke brukt eurax i nærheten.. hehe.. Men kan hende det kan brukes der.., men ville forhørt meg på apoteket da eventuelt først.. Men Canesten er jo bankers.. =)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

nei, det er ikke sopp.. ikke enda, for jeg går fortsatt på penicillin! Og da får jeg ikke sopp før etter et par tre dager etter endt kur.... hehe :o)

Tror ikke canesten funker på hel hud, det er vel best på slimhinner? Trodde nå jeg da... bankers på sopp, ja! :o) Men som sagt, enda ikke ferdig med pencillin :o) Klør som faen på henda!!!!

Skrevet

Joda.. canesten funker bra på hel hud også.. Ikke bare slimhinner.. Blir ofte brukt i svette romper for og si det sånn.. hehehe... :P

Mange ( spesielt mannfolk!?!?) sliter med sopp i rompesprekken blant annet.. hihi.. Pga trangt og klamt.. Dagens forklaring jeg kunne holdt meg unna når jeg tenker meg om.. !! :P

Men på hendene kan du i det minste prøve eurax..

Skrevet

Jeg ville kontaktet legevakten. Siden du sier du går på penicilin, så kan det være den du reagerer på. Reaksjonen kan komme etter noen dagers bruk, og også oppstå selvom du ikke har resgert på det tidligere.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg er ferdig med pencillinen i morgen da,og begynte på cosylan i går.. tror heller det er cosylanen sin skyld... (håper jeg).

Nå tror jeg det klør fordi det klør et par steder... så da klør jeg overalt.. hodet, øyne, hender, mage, "der", og på foten.... jaja, fort gjort!

Fikk forøvrig vite ta jeg fint kan bruke eurax på huden der nede, så da kjøper jeg det i morra :) Evnt så kan jeg ta zyrtec, så skal kjøpe det og...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...