Gå til innhold

Hvlike kaker har dere til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er faktisk syv slag i hus! (hjelpe meg..) Verdens beste pepperkaker pyntet med melisglasur og non stop, nøttetopper, brune pinner, kromkaker, kakemenn, sjakkruter og cookies med havregryn, sjokolade, nøtter og rosiner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker ikke kaker. Men småen har bakt pepperkaker og hvite kakemenn hos sine to bestemødre (østlandet og vestlandet i kakeharmoni). så vi har noen slike liggende.

Skrevet

I år har jeg ikke bakt noe annet enn pepperkaker. Vi reiser bort julekvelden og mannen skal jobbe resten av jula. De to eldste barna skal være hos pappan sin og alt er kaos hjemme her med tilbygg osv.

Så vi har på en måte utsatt denne jula til neste år -)

Pleier alltid å ha:

krumkaker

smultringer

goro

tjukksnipp

julekake

delfiakake

havreflarn

kokosmakroner

risboller

pepperkaker

sirupsnipper

sandkaker

sandnøtter og peppernøtter

Har fått krumkaker, risboller, tjukksnipp, julekake, goro og smultringer fra mamma i år :-)

Skrevet

Havremakroner og papperkaker!!!!!!!!!

Skrevet

Ingen her er spesielt glad i julekaker så her blir det ikke mye julekaker. Vi har lagd pepperkaker da, for kosens skyld.

Jeg skal lage noen sjokoladekjeks tenkte jeg.

Skrevet

Har bakt:

* Pepperkaker

* Sjokoladekake

* Krydderkake

* Toskakake

* Kromkaker

* Kokosmakroner

* Colakaker

* Boller

Oii, ble visst over sju slag dette=) Har også fått noen poser med smultringer og risboller:)

Synes det er så gøy å bake, men blir skjeldent spist opp i jula da;)

Skrevet

Ungene har har baket pepperkaker,så har vi fått kokosmakroner,havreflarn og noen andre kjeks som mamma baket til oss.Vi spiser ikke så mye kjeks vi,så har laget boller og sjokoladekake også..Så skal ungene få lage marsipan..

Skrevet

Kaker:

Pepperkaker (lager deigen selv)

Kokosmakroner

Skal bake en sjokoladekake lille julaften

Julegodis:

Peppermyntekuler

Karameller

Skrevet

Vørterkake, kransekakestenger og nå sitter jeg her med en nystekt rosinbolle. Må si den smaker nyydelig :-D Skal også bake kanelsnurrer.

Gjærbakst er noe av det beste vi vet her i huset :-D

Svigermor har bakt julemenn til oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...