svirrevippeltipp Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Selv har jeg ikm 23 desember! Og lurer på om noen andre har ikm en juledag? Så kanskje vi får verdens flotteste julegave alle sammen =)
Stjerna mi<3 Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Hei.. har IKM den 26, men tik en billig test i dag den var negativ.. men fortsatt håp eller??
SuperKlar86Gravid Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Jeg har IKM 24 des. Tar en teste-test i morgen tror jeg... hehe.. Men jeg burde egentlig vente til tirsdag... Men men- greit å teste. Er den positiv er det bare supert, er den negativ så trenger ikke det å bety at jeg ikke er gravid. :0)
gilgi Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Jeg har IKM på julaften. Har allerede tatt en test i dag som var meget negativ:( Får vel uansett håpe på den beste julegaven på selve dagen. Lykke til alle sammen.
SuperKlar86Gravid Skrevet 20. desember 2008 #5 Skrevet 20. desember 2008 Ja for selv om den er negativ i dag, kan den FINT være positiv på IKM dagen ! Jeg har så lyst til å teste NÅ !!
svirrevippeltipp Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. desember 2008 Jada selvfølgelig er det enda håp! =) Så lenge ikke TR er kommet er det alltid håp! =)
svirrevippeltipp Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. desember 2008 Glemte jo å si hvordan det gikk med meg også.. negativ i dag, men satser på at jeg er gravid likevel! :-P Føler meg så gravid, og har nettopp fått plagen med eeenorm metallsmak i munnen! :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå