svirrevippeltipp Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Negativ Men jeg testet med en sånn RFSU test og leste ikke før ETTER jeg hadde testa at den tidligst kunne tas første dag med uteblitt mens. Og jeg har jo 3 dager igjen til IKM hmmmm.. OG så testet jo ikke jeg med morgenurin heller.. Bortkasta 90kr altså! Men men billigtestene mine håper jeg kommer i posten enten mandag eller tirsdag, så får vi se da om jeg kanskje får annet resultat :-P De testene står det vertfall på at man kan teste opp til 5-6 dager før IKM Så de burde vertfall slå ut om jeg ikke har usedvanlig treig hcg produksjon da :-P hehe Så vfår vi tenke positivt, håpe positivt og forhåpentligvis få et POSITIVT svar =)
chiquetita Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Irriterende med de der testene, personlig har jeg lagt cb for hat, for de er jo bare negative;) Jeg er over ikm med 3/4 dager og testet negativ nå nettopp, kveldsurin fordi jeg følte meg sikker på at den skulle være positv... Men kjøpte to likevel hehe... Ønsker deg lykke til
svirrevippeltipp Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2008 Ja er lei alle testene jeg også! =( Hmm Det burde ha vert slik at navlen ble blå eller no når man var gravid, da ville det vert enkelt å fått vite svaret! :-P Og takk for det og i like måte! Skal se det ligger ann slik at vi begge tester positivt akkurat på julafta ellerno! hadde jo vert herlig da!
chiquetita Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Blå navle? hmm, ikke dumt! Iallefall ikke om vinteren hehe. Jeg håper jeg får enten tr eller positiv test snart iallefall for jeg holder på å bli tussete her. Fin julegave hadde det iallefall blitt.
svirrevippeltipp Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2008 hehe nei sant!? Ja kjenner til det! :S Gikk hele 15 dager over tiden for ca 6 mnd siden, men fikk aldri den positive testen nei. Mener ikke å ta fra deg håpet altså! Noen produserer jo hcg sent så så lenge du ikke har fått TR enda så har du alltid håp!
Gjest Skrevet 20. desember 2008 #6 Skrevet 20. desember 2008 Hvor kjøpe disse billigstetene, og hvor lang leveringstid ca? er dritt lei av CB bare viser meg negativ jeg også, jeg vil ha positivt, og ganske kjapt. Er så fælt å være SÅ utålmodig, og bare vente og vente.
Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 20. desember 2008 #7 Skrevet 20. desember 2008 prøv billigetester.no Jeg tror det tok 3 dager da jeg bestilte!
svirrevippeltipp Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. desember 2008 jeg kjøper dem på www.billigeteste.dk de har samme prisene på billigetester.no og det er i norge, så aner ikke hvorfor jeg bestiller fra danmark :S men jeg har alltid kjøpt derfra så jeg holder meg til dem jeg leveringstiden er som regel 2-4 dager men noe lenger i helligdager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå