Gå til innhold

Hva skal dere spise i kveld?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pizza.

hvilken liker dere fra peppes?

Skrevet

Tacoooo her også :-)

Å farmora tar ungene i natt, så jeg har ingen andre planer enn å kose meg alene med god mat og en film :-)

Skrevet

Jeg er hjemme uten mannen og gravid og fysen på alt jeg ikke har.

Jeg marinerer noen artisjokker i honning og sitron nå. det skal jeg ha i en salat med balsamicostekt kylling, pære, purre og noen spirer. Yoghurt og hvitløksdressing ved siden av og noe brød.

Skrevet

akkurat stappet i meg pizza fra peppes!!

Skrevet

taco:)

Skrevet

Biff med hasselbakte poteter, hvitløksmør og masse deilige grønnsaker ;-))))

Skrevet

taco her også, ville ha noe enkelt og godt. som IKKE er så veldig fett og julmataktig :D

Skrevet

Hehe;-p raspeballer fra Fjordland og to boksøl......uææææ hihi..... følte meg sååååå singel og teit da jeg gikk rundt inni butikken.... men blir godt da......

Og så skal jeg se en film........men aner ikke hvilken enda......

Og til deg som spurte om hvilken peppes pizza jeg liker best; Moby Dick eller New Orleans..... nam-nam

Skrevet

Kyllingfile og pommefrite, saus og salat her:o)

Skrevet

kylling i pita med shish kebab krydder på, hummus, chimmichurry og salat. nam nam nam.

Skrevet

Er hjemme alene så jeg skal steke meg en big one når ungene er i seng

Skrevet

Her blir det prøvemiddag på pinnekjøtt :-D

Skrevet

Taco her oxo nammis :o)

Gjest Mammamoms med prinsesse
Skrevet

Vi lagde en stor posjon med pannekakerøre her om dagen, og nå måtte vi få spist dem opp, så mannen og jeg koste oss akkurat på kjøkkenet nå med pannekaker. Testet med vaniljesukker i røra, og det var godt!

Vi tenkte å lage "julepannekaker" neste gang. Putte i litt nellik og ingefær å se om det er noe godt... Vet ikke helt hvorfor vi har begynt å teste ut diverse smaker på pannekaker, men det er morsomt det! :-)

Skrevet

I kveld blir det biff med ovnstekte poteter...nam...

Skrevet

ferske reker, krabbe, sjøkreps med tilbehør.....

Hvitvin til gubben :-/

Skrevet

vi vet ikke enda..... men butikken stenger snart.. så hvis ikke mannen kommer på noe vi kan lage (for jeg gidder ikke bruke energi på å finne på i dag...) så blir det nok fra jafs.....

Skrevet

Kylling og ris i kveld hos oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...