Gjest Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Fikk telefon fra mamma nå. Min mormor på 89 er blitt sendt på sykehuset. Hun var dårlig og hadde vondt i magen. Får håpe det ikke er noe alvorlig. Hun er jo mye plaget med angina. Mormor må bare få oppleve sitt olderbarn nr. 21, og som blir hennes etterkommer nr 48. Selv om hun har så mange olderbarn, vil jenta mi bli hennes første datterdatters datter. Tanten min fikk bare gutter. Mamma fikk to jenter, men søstra mi fikk bare gutter.
Kjærlighet <3 Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Håper det går bra med mormoren din *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå