Gå til innhold

Mormor sendt på sykehuset.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk telefon fra mamma nå. Min mormor på 89 er blitt sendt på sykehuset. Hun var dårlig og hadde vondt i magen. Får håpe det ikke er noe alvorlig. Hun er jo mye plaget med angina. Mormor må bare få oppleve sitt olderbarn nr. 21, og som blir hennes etterkommer nr 48.

Selv om hun har så mange olderbarn, vil jenta mi bli hennes første datterdatters datter. Tanten min fikk bare gutter. Mamma fikk to jenter, men søstra mi fikk bare gutter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det går bra med mormoren din *klem*

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...