Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Er det vanli å gi julepresanger til de ansatte i barnehagen? Jeg har aldri gjort det, men begynte å lure etter en tråd her. I tilfellet må jo folk kjøpe til alle og helst likt. Kunne ikke falle meg inn å gi ekstra fordi ungen liker den og den....
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Vi har familiebarnehage med en eier. Vi gir julegave til henne og har til nå sett at to av de andre foreldreparene også har gitt. Jeg prøver alltid å være diskre når vi gir henne gaven slik at de andre ikke skal føle de må gi henne bre fordi vi gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå