Mille** Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Da kan jeg anbefale deg bølgetang, veldig lettvint og kjempefine krøller. Har kjøpt til meg selv i julegave i dag, ser ut som en engel på håret. ;o)
mamarama og lille banan Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 hmm, er den enklere og raskere å bruke enn krølltang?
Tollebolle Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Henn kjøpe eg sånn? og pris ?? eg og vil vera engel
*Rutletutt* Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Høres genial ut! Har du helt stritt hår? Jeg har litt bølger fra før, men vil ha litt mer;o) Dyr? Hvilken type?
08GULL+julispire2012 Skrevet 20. desember 2008 #7 Skrevet 20. desember 2008 ja dette lurer jeg også på.. holder det lenge i håret?? er bølgene vekke etter en dusj??
mamarama og lille banan Skrevet 20. desember 2008 #8 Skrevet 20. desember 2008 her kan det kjøpes i hvert fall oi! lang link...men jeg vil vite mer! gjerne se bilde av noen som har brukt der i håret http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000vhX7nSu-?ProductID=XV7D4QFHPicAAAEaOB1zVkiP&CatalogCategoryID=
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 20. desember 2008 #9 Skrevet 20. desember 2008 Ja til krøller!!! Hvor,hvor,hvor???? he he.....
mamarama og lille banan Skrevet 20. desember 2008 #10 Skrevet 20. desember 2008 ooh! fant et bilde av ei som hadde brukt bølgetang faktisk...kjempefint!! se her: http://i1.tinypic.com/s31o8z.jpg
Mille** Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 20. desember 2008 Kjøpte den på en frisørsalong, kostet 950,-, men det tror jeg det var verdt. Var myyyyye enklere enn å krølle håret, det ble virkelig kjempefint! Har fall/tendenser til krøller i håret fra før av, men tror man får fine krøller med det selv om man har stritt hår også. )
Mille** Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 20. desember 2008 Ceramic curlstyler heter den ihvertfall. )
Mille** Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #13 Skrevet 20. desember 2008 Holder nok bare inntil du vasker det, samme som hvis man bruker rettetang. )
Mille** Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #15 Skrevet 20. desember 2008 Syns de bølgene på bildet der var for "skarpe", mine er mer naturlige syns jeg. Viktig at man ikke klemte for lenge på håret, for da ville krøllene bli sånn "skarpe" istedenfor "myke", om dere skjønner, hehe... ;o)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. desember 2008 #16 Skrevet 20. desember 2008 knis. får litt sånn 80-talls følelse jeg da. krepptang med svære bølger. hihi. kanskje jeg må ha en sånn også!
Mille** Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #17 Skrevet 20. desember 2008 Hehe....ser ikke ut som ei som har stagnert på 80-tallet nei, ser mer ut som.........som en filmstjerne. *skryt skryt* ;o)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. desember 2008 #18 Skrevet 20. desember 2008 hehee. ja mente det ikke sånn da. jeg hadde nemlig sånn krepptang med store bølger på 80-tallet og den funka ganske bra den, men husker enda lukta av brent hårspray. høhø. ta bilde da, så vi kan se filmstjerna. ;p
Gjest Skrevet 20. desember 2008 #19 Skrevet 20. desember 2008 http://www.snowdrops.com/article.asp?id=12&aid=199&show=&parent=0&parent2=0 er det denne du har?
Mille** Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #20 Skrevet 20. desember 2008 Hehe....hadde aldri krepptang, syns liksom ikke det var noe fint. Tror forresten sånne varmeduppedingster man bruker i håret er mer skånsomt nå enn for 20 år siden, håper det ihvertfall. Har en sånn spray i som beskytter håret før jeg krøller eller evt retter ut håret. Bilde blir det nok ikke, men se for dere en blanding mellom en blond engel og en filmstjerne, der har dere meg. *knis*
Mille** Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #21 Skrevet 20. desember 2008 Ja, og nå føler jeg meg skikkelig ranet som betalte 950,- for min! ( Jaja.....sånn kan det gå.....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. desember 2008 #22 Skrevet 20. desember 2008 de var jo utsolgt fra den svenske nettbutikken da. blæ. har du prøvd å børste de litt ut? jeg liker typ myke filmstjernebølger bedre..
Kamomille Skrevet 20. desember 2008 #23 Skrevet 20. desember 2008 Jeg har også en sånn bølgetang. På meg blir det iallefall ikke krøller. Store bølger ja, men krøller - NEI. Ikke blir det strålende flott heller synes jeg. Ser litt ut som ev avdanka tenåring fra 80-tallet. Ikke så små bølger som med krepptanga selvfølgelig, men veldig likt bare i større utgave. Store krepp-bølger....
Gjest Skrevet 20. desember 2008 #24 Skrevet 20. desember 2008 http://lyko.e-butik.se/?artnr=11-12 prøv her da stinky:) Enda billigere.......
Mille** Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #25 Skrevet 20. desember 2008 Nei, har ikke børstet de, men de er myke og fine, tok bare litt hårstæsj på fingrene og dro de gjennom håret. Mykt, fint hår. Skal prøve å børste det før jeg legger meg i kveld. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå