Gå til innhold

Må man ha festeblødning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på dette. Jeg hadde festeblødning ved mitt første svangerskap, men tror dere det betyr at jeg må ha det ved en eventuelt ny graviditet? Jeg tror KANSKJE at jeg er gravid nå, men har ikke sett noe blodspor. Jeg testet med en eggløsningstest (av den billigere typen,pinne). Den viste positiv forrige dagen. Litt usikker på når jeg hadde EL denne gangen, for hadde bestemt meg for å ikke teste da jeg blir litt stresset av det.MEN vi HADDE oss rundt EL tider, så kan være mulig.

Er det ikke slik at EL testene fortsetter å vise positiv også etter EL om du er gravid?

Jeg hadde mensen 24 sist og 25 før der, så regner med IKM er rett rundt hjørnet..jeg har litt ustabil syklus.Uansett, har ikke merket mye til PMS, men har vært litt øm i livmoren, litt ømme bryster, så synes jeg aora (eller hva det heter) rundt brystene er blitt litt mørkere. Samtidig har jeg blødd når jeg har pusset tennene og hatt små sår i nesen..vet ikke om det også kan være noe???

Kjøpt to tester. En "billig" og en CB digital. Tenkte jeg skulle ta den billige i morgen tidlig.

Hva tror dere? Har prøvd siden april og hadde en SA i august, så på tide!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei slett ikke alle får festeblødning.. mer tvert imot... det er faktisk flere gravide UTEN festeblødning enn det er med festeblødning :)

Jeg er mamma selv, og hadde ingen festeblødning jeg.

=)

Men er også kanskje gravid nå, og nå har jeg hatt noe jeg troooor er festeblødning.

Men det går altså begge veier, det er slett ikke grunn til å miste håpet på grunn av manglende festeblødning! ;)

Kos deg videre og gi oss et svar i morgen da du har testet da! =)

Ps. jeg ville brukt den billige testen i morgen, og om den var negativ ville jeg spart den dyrere til IKM dagen ;)

Skrevet

Takk for svar....jeg grue gleder meg til i morgen...sier i fra ;o)

Skrevet

hehe det går nok bra! :) Satser på klaff denne gang vet du! ;)

Skrevet

Det ble dessverre negativt....men nå vet jeg ikke helt når jeg har IKM...kan være for tidlig. Hadde nettopp senestrekk i den ene tommelen, og senestrekk er noe var plaget av sist jeg var gravid også og ikke ellers...krysser fingrene for at TR ikke kommer!!!!!! (Blir nesten som å tro på julenissen dette her;o))

Skrevet

Så dumt da =(

Men men så lenge TR ikke er kommet har du fortsatt all grunn til å håpe vet du! :D

Krysser fingrene for deg! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...