melkekua™ Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Hva jobber du med, om jeg kan spørre? Ble litt nysgjerrig siden du har laget sjal til moren din på jobben :-p
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 på ett dagsenter for psykisk utviklingshemmede ) gjør mye morro vi, strikker, syr, lager lys, hogger ved og mye mer )
melkekua™ Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2008 Det vil jeg tro gir mye glede ) Å jobbe med psykisk utviklingshemmede.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 det er veldig spennende ) jobber med voksne. går førskolelærer nå, skal bygge på med spes.ped og praktisk ped når jeg er ferdig, drømmen er å jobbe med psykisk utviklingshemmede barn
melkekua™ Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2008 Så morro - er utdannet førskolelærer selv ;o) veldig givende jobb! Skal ta noe videreutdanning senere tenkte jeg, men det blir nok noen år til. Vi ta spes.ped (ADHD, Tourette og Asberger).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå