Gå til innhold

Trekant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Par på 20 og 25 ønsker å vite om det er noen single mammaer her som kunne tenke seg å være med å leke litt med oss? Du bør være mellom 18 og 25. Hvordan evnt. kontakt oppnåes kommer vi tilbake til, bare sjekker responsen først. Vi er normalt pene mennesker.

Vi kan allerede ikveld tenke oss å komme i kontakt med noen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes da egne forum for swinging og trekantsøking...

Er dere så desperat at dere søker etter alenemødre liksom?

Patetisk..

Må være for at dere er mindre enn normalt pene er min konklusjon.. Skal dere betale også?

Skrevet

Æ é me!

Kor bor dåkk?

Æ e aleinemor på tredje året. 1.68 cm høy 82 kg, normalt pen. Langt rødt hår, blågrønne øyne. Ganske store pupper, litt bred over rompa, men ellers velproprsjonert.

Æ har 2 onga, Kim Andrè 3 år og Kevin 5 år.

Kordan kjæm æ i kontakt? Æ e aleina i helga, og kunna godt tænkt mæ litt kos. E veldi seksuell av mæ, høg seksualdrift førr å sei de sånn.

Æ nås i hvert fall på denne adressa: [email protected]

Skrevet

Nå ser jeg jo at dere alt har fått en henvendelse, men jeg er også interessert.

Jeg har erfaring med trekant fra før. Jeg er 21 år. Høy og noe spinkel, men feminin. Langt mørkt hår og brune øyne. Jeg har bare positivt opplevelser med å ha sex med et annet par.

Jeg krever at dere er testet for std. Betaling kan vi komme tilbake til.

Kontakt meg gjerne: [email protected]

Skrevet

Oj, sent ute jeg da, men prøver likevel.

Cecilie heter jeg. Er fra Hedmarken, men bor på Ski utenfor Oslo. Jeg er alene med en gutt på 4 år, og trives med det. Jeg er ikke så interessert i one night stands, så kunne heller tenkt meg en trekant i trygge omgivelser med et par.

Jeg er en pen jente (får jeg høre). Halvlangt lyst blondt hår, blå øyne. Medium høy og slank. Liker å holde meg i form.

Kan dere sende en epost med litt mer info om dere selv? Føler at vi må bli litt kjent først.

[email protected]

Skrevet

Hei,

jeg er også en alenemor som trenger å spe på inntekten.

Jeg er 22 år og bor i Trondheim, men er egentlig fra Ålesund. Jeg er alene med to jenter på 3 og 5 år.

Jeg up for fun! Ta kontakt! Håper dere bor i nærheten, for jeg har ikke så store reisemuligheter.

[email protected]

Skrevet

Hallois!!!

Ung, kåt og blakk alenemor her. Blir gjerne med på trekant. Er erfaren på området.

Vil ikke si så mye om meg selv her inne, men send meg en email så kan vi prates nærmere!

[email protected]

Skrevet

må si jeg er forbauset over alle positive tilbakemeldingene hi får.... Det hadde jeg ikke trodd!!!!

Vel vel kos dere....får håpe at dere alle er friske... stakkars unger som har mammaer som ikke er mer kresne en dette her!!!!!!

Skrevet

I alle dager???? Er folk desperate her eller? Finnes kanskje andre nettsteder som er bedre å benytte for slike forespørseler?

Og et par av dere legger jo ut såpass mye info at folk lett kan kjenne dere igjen.. Det er vel i mine øyne særdeles lite smart.. Litt kjipt om nabo'n leser dette kanskje? Omløpet i topplokket er ikke på topp hos alle skjønner jeg..

Yes da...

Skrevet

Hahahaha!!! For en lættis tråd! Og at dere legger ut mailadresse er jo modig gjort;)

Skrevet

Har en liten mistanke om at de innleggene over er skrevet av samme person..altså de som svarer at de er interessert. Sikkert en forumnisse:)

Skrevet

Skjønner dere ikke at det er samme person som legger ut adresser på kødd? Haha

Skrevet

Nej ha dere på en annen plass da...makan til oppførsel.

Skrevet

Hehehe, jeg er forumnissen som har lagt ut alle innleggene. Det vare bare bløff:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...