nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 og både sambo og svigerfar mente at treet jeg har valgt er altfor stort... nå har sambo satt opp juletreet, og greit, det er stort! 2,5 meter høyt og nesten like bredt... MEN det er utrolig pent, og jeg gleder meg til vi skal pynte det etterpå )
celodi Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Vi var og hogget tre i dag vi=) Så nå skal det få stå i yttergangen i en bøtte vann til i morgen,så tar vi det inn og pynter det...Ville ikke pynte før lillejulaften jeg,men resten her mente det ville være koselig og gjøre det i morgen=) Så da blir det sånn=)
Hikken Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Hehe, sånn er vårt tre også :-) Stjerna stanger i taket, og måtte ommøblere hele stua, men fy fader så fint det er!
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Juletre skal være stort, fyldig, bredt, og helst dekke hele stua ) Sånn er det bare VI skal ut og kjøpe i morra, vi
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. desember 2008 #5 Skrevet 20. desember 2008 hehe.. svært da. regner med at du har stor stue også. et slikt tre hadde tatt opp hele stua mi omtrent. når det da skal fire meter med gaver i bredden under det også så blir det ikke mer plass. heheehe. hvor har du funnet et tre som er så stort og i tillegg har greiner helt fra topp til tå? jeg synes norske juletre er så stusselig. som regel mangler det kvister overalt!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. desember 2008 Kjøpte det på Holtet, bak trikkestasjonen. Nå som pynten begynner å komme på blir det skikkelig bra ) kostet mye, da... 600kr... :o/ Lillemor har hengt opp alt hun har funnet, så jeg har sånne søte kladder med kuler innimellom )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå