Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Hei, Vi skal gifte oss i mars (På stranden under palmene i Miami), og jeg vil da være ca 23-24 uker på vei. I den anledning lurer jeg på om noen har tips til bryllupskjoler? Jeg har mest lyst på en ganske enkel hvit kjole som kanskje går ned til kneet? Er det noe 'must' at kjolene må være lange? Beklager dumme spm men har virkelig ikke peiling:-P Ser for meg noe enten med v-utringning eller empirestil, løs og ledig over magen:-P ettersom jeg ikke har peiling på hvor stor magen evt kommer til å være. Tar i mot linker og tips med stooor takk:-))
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 He he, mente selvsagt brudekjole og ikke bryllupskjole. Same same but different;-P
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Hva med å få spesialsydd en brudekjole etter dine mål da? Så kan du plusse på noen cm og ha kjole med snøring bak så du kan justere endel. legger ved 2 linker jeg. Den første bestilte jeg ifra å ble veldig fornøyd. Til hun kan man få sydd alle typer kjoler bare man har bilde av en kjole man har lyst på. Hun har ca 6 ukers leveringstid så du må nå bestille iløpet av januar hvis du skal rekke det. Hvis du liker en av kjolene men vil ha den kort er det sikkert ikke noe problem. Undersøk og spør de om de kan hjelpe deg. Blir nok en flott dag uansett:) http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15739350&sid=&WT.svl=Link Denne her har jeg ingen kjennskap til men var ganske billig hun også: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15805707&sid=xz8rfacJj1d860804&WT.svl=Link
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 Tusen takk for gode tips:-) Jeg vil først og fremst ha en kortere kjole ettersom jeg ser for meg at det kan bli innmari varmt/klamt med en lang kjole på stranden i Miami men takk for linkene. Mottar gjerne andre tips ;-))
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #5 Skrevet 22. desember 2008 her er noen, men de er kanskje lang da. finner ingen korte http://www.somaras.no/brudekjoler_side_4.html
Lykke X 4 Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 Fant en kjole helt slik du beskriver på Vero Moda (i november) Det er jo ikke en "ekte" brudekjole. Men den ser absolutt ut som det. Er i blonde /tyll på skjørtet (mye stoff og god plass til mage), har empireliv og går til kneet. Helt nydelig Om du ikke er så "nøye" på det vil jeg anbefale deg å ta en titt i kjedebutikkene, kanskje det dukker noe fint opp der nå som vårmoten etterhvert kommer inn.
NormaJean Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 gå på ebay og søk short wedding dress eller tea lenght wedding dress. det er mange slike kinesiske leverandører som selger til en ganske rimelig penge..... min kjole kommer fra dollycouture, men tror ikke de passer "bulende" mager;) men gå på dollycouture.net og sjekk
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #8 Skrevet 30. desember 2008 Tusen hjertelig takk for flotte tips folkens:-)) eBay skal sjekkes asap, og Vera Moda like så;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå