Gå til innhold

IKM uke 51, onsdag 17.12, ingen TR negativ test...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sim sagt ikm onsdag og da ingen tr kom torsdag testet jeg med cb, men den var negativ. Har ikke testet siden, ikke hatt overskudd til å kjøpe test, skikkelig sliten og uggen. Noen andre som har ventet lenge etter ikm med å få positiv test? Tester mandag igjen hvis ingen tr kommer på besøk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her.. Tror jeg tester på ny i morgen tidlig,,

Skrevet

jeg testet igjen nå jeg, kveld, sikkert ikke lurt, men jeg mister all fornuft snart. Negativ cb, så da er kanskje alt håp ute?...

Neida, tester igjen hvis ikke tr kommer innen mandag. da om morgen:)

Ønsker deg lykke til

Skrevet

Ja, lykke til til deg også - og hold meg oppdatert :o)

Jeg vet egentlig ikke helt når IKM var. Trodde først det var søndag forrige uke for da var det akkuratt 28 dager, men så kom jeg på at før jeg fikk min yngste datter så var syklusen min på ca 32 dager. Fikk altså mensen tilbake igjen i midten av november. Med andre ord kanskje IKM var på torsdag???? Ja ja, ingen TR heller da.. Men, jeg har ingen symptomer som skulle tilsi at jeg var gravid heller da. Og ikke vet jeg når jeg hadde eggløsning.. Mye usikkert med andre ord :o) Men men, snuppa er nå over 1 år og vi er i hvert fall klar for en til :o)

Skrevet

hei hei... jeg er i samme situsajson som deg hi... Ikm var på onsdag, og her sitter eg i uvisshet.... testa på morgen urin i går, men var negativ... så har ikke mye troen på at eg er gravid.. er nok bare sein.... men litt håp, det har eg jo........ :)

Skrevet

Jeg tror jo så lenge tr ikke kommer, det er jo egentlig det sikreste tenget på at man er gravid?!

2pp her og er 35 så jeg blir jo overrasket hvis det klaffet så fort¨:) Fortsett å tro du også godjenta og lykke til

Skrevet

så pass ja.. :) kan jo godt hende det har klaffet .......... er "bare" 21 år og 3 pp her..... Har en lita jente fra før, så er ikke sånn at vi MÅ bli gravid no me en gang.. men er det som er målet liksom..... klare å få en søster eller bror med ikke så stor forskjell :P

Skrevet

Når jeg var gravid med sønnen min testet jeg negativt 5 dager over ikm, men posetivt 10 dager over.

Trus det hender kroppen produserer for lite hcg til at det gir utslag på testen.

Jeg fikk halvannen strek i dag så trur nok jeg endelig er gravid, siden d sto at selv om den ene streken var svak så var man gravid.

Lykke til, og satser på at du er gravid så vi kan følge hverandre i trimesterene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...