♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Det hele begynte i går.... hadde murringer i korsryggen, og merket de veldig veldig godt... Vi dro på kino på kvelden (anbefaller virkelig alle å se MAX MANUS) men etter kinoen så merket jeg at murringene og slikt tok seg opp! Begynte å ta tiden på de og de kom med alt fra 8 til 3 min mellomrom og varte i alt fra 30 til 1 min... Ringte føden og de sa at jeg skulle komme inn! Jo vi dro inn når kl var ca 00.30 og var på føden ca 1... Ble mødt av en kjempe hyggelig svensk jordmor og ble vist inn på et føderom og hun satt ctg... De ville ikke vise noe med en gang, men så flyttet hun litt på de og på meg og da slo de ut... Ikke kjempe store men det var noe der som hun sa... Etter undersøkelsen så ble det sagt 3-4 cm åpning... og hun virket posetiv... Hun satte akupunktur som skulle få meg til å slappe av men lille rare meg ble jo bare hyper.... hihi Fikk lov å gå litt i gangene men følte lissom at alt sammen bare dabbet av... kl 6 så fikk vi lov til å dra hjem å slappe av... Men jordmora sa: det er nok ikke lenge igjen, men det tar LANG tid... han er klar men kroppen er ikke der enda... Er bare 35 uker på vei, og jeg begynner å lure på hva slags unge jeg får... Han bare erter..... men han kommer nok når jeg minst venter det, håper bare jeg får med meg julemiddagen!
Hakkamella Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Wæææ så spennende! Føler jeg har litt en sånn unge også. Slimproppen gikk torsdag ettermiddag. Fredag hadde jeg rier i en halvtime. Så stoppet de plutselig. Er i uke 34+3 nå, og håper også at knøttet skal holde seg til etter jul. Forhåpentligvis til over nyttårsaften. Skal også på kino på 2. juledag og se Max Manus. Håper jeg får sete ved midtgangen slik at jeg kan få gå på do iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå