millere Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Foeler at mensen kommer, og testet positivt i går. Har IKM denne helgen så det er jo veldig tidlig enda, men utrolig ekkelt å gå å foele på denne murringen...Spesielt siden jeg har hatt to ma'er foer, der begge var rett etter positiv test.
Thea841 Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Det er veldig vanlig med mensmurringer i starten. Dette fordi at livmoren strekker seg. Hadde mensmurringer før jeg testet positivt, og flere uker etterpå!
Gjest Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Går tredje svangerskap nå og har hatt det hver gang!!
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 jeg også har det sånn. Går å sjekker trusa hele tida og venter å se en blodflekk, men neida! Heldigvis ikke kommet noe enda .
tuppelupp Skrevet 20. desember 2008 #5 Skrevet 20. desember 2008 ja dette lurer jeg også på. Hatt det siden noen dager før test og er i dag 4+2. Blir så nevøs og sjekker hele tiden. men ser jo ut som en del har opplved dette da, så får vel prøve og roe meg..
OhBaby! Skrevet 20. desember 2008 #6 Skrevet 20. desember 2008 jeg hadde mens murringer i går,var da 9+3.. så jeg håper det er normalt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå