L1981 Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Hvor mange paracet er d forsvarlig og ta om dagen når en er gravid? Jg sliter m litt migrene om dagen men er usikker på hvor mange tabletter jg tørr og ta iløpet av ett døgn:/
christinajentå "høygravid" Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 du kan ta så mange som pakningsvedlegget sier. I tillegg kan du ta paralgin forte, d fikk jeg av legen på fødeavdelingen. lykke til
Itsrejk Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Paracet kan du ta normal dose av, ja. (Paralgin Forte er reseptbelagt, så det bør du ikke ta uten å ha fått det foreskrevet av lege.)
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Hva med panodil da? Jeg sliter med en betennelse i munnen og går på penicillin......men MÅ ta smertestillende i tillegg, så har tatt panodil zapp. Det står på esken at det ikke skal være skadelig for fosteret....men hvor mange i døgnet kan man egentlig ta av dem tro?? Noen som vet?
Nea og juniors mamma Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 Panodil er det samme som Paracet, begge inneholder Paracetamol. Begge er helt greit å bruke i svangerskapet, men med måte. Er sykepleier og barnelegene på avd. min advarer ettersom det faktisk går over i placenta og inn til barnet. Det er ingen kliniske funn som tyder på skader hos foster, men det er føre var prinsippet. Og som de fleste sakkyndige sier; vi er forskjellig og tar opp medikamenter ulikt (noen mer enn andre). Har imidlertid tatt noen selv ved behov og har god samvittighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå