Gjest Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Send gjerne noen hekto denne veien. Tuppet ut mann og barn så jeg i ro og fred kan få ryddet unna noe klær og vasket kjøkken og sånt tull, men tror ikke jeg klarer å rive meg løs fra pc'en.... Hjelp noen?!?
Gjest Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Nei, men jeg har ekstra pledd, ledig sofa og krumkaker, hvis det hjelper.
Gjest Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 Det kan ordnes, hvis du er fredelig og ikke krever meningsfull samtale.
Patetica fåkksi Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 Jeg er fredelig så lenge jeg ikke er sulten.
Patetica fåkksi Skrevet 21. desember 2008 #7 Skrevet 21. desember 2008 Njaaa..njo, ikke første halvtimen etter at jeg har spist. Så det fins håp!
Gjest Skrevet 23. desember 2008 #8 Skrevet 23. desember 2008 Takker og bukker for tilbudet...tar med glede imot neste gang arbeidslysta tar tidlig ferie. Denne gangen var det en skvett whisky som belønning etter endt dyst som reddet julevaska...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå