05-10-15 Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Kan ikke huske jeg pleier å ha det sånn. Synes de begynner smått og øker på mer og mer fram til mensen kommer. Jeg fikk veldig vonde murringer i både mage og rygg på onsdag, akkurat som når mensen er like rundt hjørnet. Men så har de bare avtatt mer og mer, og i dag kjenner jeg lite, nesten ingenting. Tør ikke håpe at jeg er gravid, blir bare så skuffa da :-(
lavendel81 Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 De kommer og går for meg. Svake murringer i starten, sterkere når IKM nærmer seg. Men varer ikke hele tiden. Får håpe at siden dette ikke er vanlig for deg at du har fått en spire. Lykke til
05-10-15 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2008 Det pleier å være sånn på meg også, først svake, så strekere og sterkere til mensen kommer. De kommer og går litt i løpet av dagen. Hadde svake murringer tirsdag, veldig sterke onsdag, svakere igjen på torsdag og siden har de bare forsvunnet. Har litt småvondt noen ganger til dagen, men ellers bra. Dette synes jeg er litt rart.
Pooh Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 Jeg har hatt ømme brystvorter i litt over en uke nå. Synes de har blitt mindre ømme de siste to dagene. Helt umulig å forstå seg på disse hormonene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå