Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 her inne driver med falske profiler o.l. er det ikke det samme som at alle gjør det. Har fulgt med i noen tråder der jeg faktisk kjenner vedkommende som er trådstarter.. Men er noen her inne som driver og kontakter moderator for ingenting og beskylder personer for å sitte å lyve om ting og deres rop om hjelp/problemløsning.. Er det virkelig så mange "trangsynte" personer i denne lille verden som ikke klarer å se at andre kanskje har andre problemer enn det som er vanlig? Bare lurer jeg..
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Selv om noen heter det kanskje?!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Ikke at det har noe å si at det heter selv om noen... Men jeg irriterer meg av og til grønn over at jeg spør om ting jeg helt reellt lurer på, og blir beskyldt for at det bare må være tull. Gjerne fordi noen andre har spurt om noe liknende før. Skal ikke jeg få lure på det samme da??
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Det ligger litt i dialekta vår å si fordi til det meste Men sant, vi alle er forskjellige. Og alle prøvere, gravide og mødre har opplevd ting forskjellig. Og man kan faktisk lure på alt mellom himmel og jord. a3
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #5 Skrevet 20. desember 2008 Enig med poenget til HI. (men det heter nok "for det om" og ikke "fordi om", og meningen er nok "selv om":) )
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #6 Skrevet 20. desember 2008 hehehe.. skulle jeg ha fortalt om alt mulig som skjer i våre liv her, så hadde nok ingen trodd det. Hvertfall ikke om jeg skrev alt signert med nick. Da hadde jeg nok blitt kalt en løgner;) Så det at andre har uvanlige ting i sine liv, det tror jeg nok. Hadde vært rart om det bare var oss som opplevde uvanlige ting støtt og stadig, liksom. Og om så er at noen lyver; hvilken forskjell gjør det for andre? Hvor står det at en må være absolutt ærlig, for å kunne delta i debatter her inne? Noen overdriver, noen lyver, noen lager dekkhistorier for ikke å bli gjenkjent, noen forteller alt og noen er helt opphengt i om det er sannheten andre skriver, og hvem de ulike er; både bak nick og bak anonym. Sånn er det og sånn kommer det nok til å være i fremtiden, også.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #7 Skrevet 20. desember 2008 At jeg, HI, skriver "fordi om" har vel mye med dialekten min å gjøre ja.. Synes så synd på de personene som skriver her inne for å få tips og råd, men som bare blir beskyldt for å være falske og at det de spør om/er ikke kan være sant. For er faktisk noen som søker råd her inne istede for å snakke med offentlig helsepersonell. Men noen må bare være bedre enn andre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå