1+1 ble 5 Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 vet det r noen som har spurt før, men finner ikke svarene...noen som kan fortelle meg hva de kan være for noe?? har stikninger nederst på venstre siden av magen, rett på siden av livmoren kjennes det ut... blir litt bekymret.. håper noen kan hjelpe meg med hva det kan være.
Peders mamma Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Jeg har hatt det i dag, pluss at det ble en del vondere etterhvert...ringte venninna mi og forklarte henne hvordan det var og hvor jeg kjente det. Hun mente det kunne være ligament smerter, på måten jeg forklarte det på...livmora som strekker på seg. Kan oppleves forskjellig, og kan også være svært smertefullt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå