Gjest Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Men går likevel ned i vekt.....Jeg la på meg 2 kg de 6 første ukene av svangerskapet. Men nå er jeg snart 10 uker på vei og jeg raser ned i vekt, selv om jeg spiser for 5 personer (føles hvertfall sånn) hehe... Flere som har det sånn.? Jeg er kvalm hele tiden og veldig slapp og trøtt, men jeg spyr ikke. Det kommer ikke noe opp når jeg brekker meg, er bare konstant dårlig... Er det min lille spire som sluker all energien min?
Kjærlighet <3 Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Er nok den lille som tapper deg for energi ja..Bare tenk på alt som skjer inne i kroppen din akkurat nå!!! :-) Det jobbes på spreng der inne døgnet rundt, aldri pause...Ikke rart vi blir slitne :-) *klem*
Shiny84 Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 jeg er sulten som en ulv om dagen klarer ikke å holde meg unna kjøleskapet, he, he... MEN jeg har også gått opp 5 kg alt da! noe jeg ikker er konfertabel med!!!!!!!!!!! så nå er det ut å gå tur og drikke masse vann, men det skal jo tas med til historien at jeg nylig sluttet å røke, så får mulig litt ekstra trang til å døtte noe i tryner ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå