Gå til innhold

Nøtter??!


MariLee

Anbefalte innlegg

Nå blir jeg frustrert... Nå har jeg hørt at jeg ikke kan spise nøtter heller?? At det kan føre til at barnet får astma... Noen flere som har hørt om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei d har ikke eg hørt vertfall, å d står ikke på matportalen.. Kansje det jeller når du ammer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Leste noe om det jeg og...at man hadde 50 % økt sjanse dersom man spiste spes peanøtter hver dag. Men spørs jo hvor mye man skal tro på slikt, det fins jo en undersøkelse eller en teori for alt og. Dersom det var en dokumentert fare over flere år ville det vel bli advart mot nøtter fra litt mer sentralt hold? (jeg leste det i et blad av noe slag).

Jeg har ikke spist så mye nøtter, men det er fordi jeg ikke pleier å gjøre det til vanlig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje det bare er hvis man spiser det hver dag som karibien skrev, og hvis man spiser peanøtter hver dag, DA skal du være glad i nøtter da. hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

jeg er i uke 39 og har hatt dilla på nøtter siden ca uke 30.

Jeg spiser cashewnøtter, chilinøtter, hvalnøtter og mandler, dette er så godt at samboeren synes det blir litt mye...han er redd det ikke skal være bra med for mye, men det er vel egentlig på tanke med saltet....jeg spiser det, sammen med smeltet melkesjokolade ifra varmebad og dette koser jeg meg med en tesje, som kveldskos:) Dette med allergier og slikt er litt tilfeldig opp mot hva som forekommer innad i familien... så i og med at jeg ikke har lagt på meg særlig, koser jeg meg mor slutten:D Dette er fortjent:) JENTER, KOS DERE=) så får dere andre som mener jeg er selvisk ta det med dere selv og bare rett og slett holde dere unna disse nøttene... KOS DERE MOT FØDSEL OG BARSEL TID ALLE SAMMEN:D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...