Gå til innhold

Hva slags vitaminer tar dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bortsett fra folat da...

Jeg tar den pakka som heter gravid og Udo's choice. Burde jeg ta mer enn det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da får du nok i deg det meste ;) Jeg tar også en som er til gravide fra apoteket med vitaminer og folat som gravide trenger :)

Skrevet

Heisann:)

Jeg tar multivitaminer og omega 3, b-vitaminkompleks og folat i tillegg:)

Skrevet

Jeg tar omega 3 og folat. Tok multivitaminer i førsten, men fikk beskjed om å slutte med de av jordmor, fordi man ikke skulle ha så mye A vitaminer...

Skrevet

Jeg begynte etter anbefaling fra jordmoren min siden vi planla nytt svangerskap ganske kjapt etter forrige svangerskap med omega 3 med multivitaminer, folat og kalk. Men nå er det ikke mer kalk tabletter igjen, så har ikke spist det på en ukes tid.. Må vel kjøpe nye...

Skrevet

folat, møllers dobbel og jern. Har kalk klart, skal tygge de snart. :)

Skrevet

Okei, takk for svar folkens! :) Kanskje jeg også burde kjøpe meg kalk da. Man får kjøpt det på apoteket eller helsekost butikk?

Skrevet

Jeg tar en multivitamin med ekstra folat beregnet for gravide, heter GraVitamin + tran kapsler og magnesium

Skrevet

Hva skal magnesium være godt for MorFarOgEnLitenMedTut +spire??

Skrevet

apotek selger kalk. Jeg fordrar ikke melk og siden det er økt behov for kalsium i svangerskapet prøver jeg å ta tilskudd av og til:)

Skrevet

Jeg har litt problemer med at jeg sover så utrolig dårlig, og et magnesium tilskudd gjør at man får en dypere/bedre søvn. Så det hjelper endel mot den utmattende trøttheten man kan, og jeg har fått i begynnelsen av svangerskapet.

Skrevet

Okei. Da trenger jeg ikke å kjøpe det enda, for jeg er heldigvis ikke blitt så trøtt enda. :)

Skrevet

Mener å ha hørt at magnesium hjelper mot leggkramper også... for de som er plaget med det i svangerskapet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...