snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Bortsett fra folat da... Jeg tar den pakka som heter gravid og Udo's choice. Burde jeg ta mer enn det??
Marianne87 Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Da får du nok i deg det meste Jeg tar også en som er til gravide fra apoteket med vitaminer og folat som gravide trenger
Stine? Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Heisann:) Jeg tar multivitaminer og omega 3, b-vitaminkompleks og folat i tillegg:)
*tullemor* Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Jeg tar omega 3 og folat. Tok multivitaminer i førsten, men fikk beskjed om å slutte med de av jordmor, fordi man ikke skulle ha så mye A vitaminer...
Kjærlighet <3 Skrevet 20. desember 2008 #5 Skrevet 20. desember 2008 Jeg begynte etter anbefaling fra jordmoren min siden vi planla nytt svangerskap ganske kjapt etter forrige svangerskap med omega 3 med multivitaminer, folat og kalk. Men nå er det ikke mer kalk tabletter igjen, så har ikke spist det på en ukes tid.. Må vel kjøpe nye...
meg & to små vampyrer Skrevet 20. desember 2008 #6 Skrevet 20. desember 2008 folat, møllers dobbel og jern. Har kalk klart, skal tygge de snart.
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. desember 2008 Okei, takk for svar folkens! Kanskje jeg også burde kjøpe meg kalk da. Man får kjøpt det på apoteket eller helsekost butikk?
Musemor med tre søte små Skrevet 20. desember 2008 #8 Skrevet 20. desember 2008 Jeg tar en multivitamin med ekstra folat beregnet for gravide, heter GraVitamin + tran kapsler og magnesium
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. desember 2008 Hva skal magnesium være godt for MorFarOgEnLitenMedTut +spire??
meg & to små vampyrer Skrevet 20. desember 2008 #10 Skrevet 20. desember 2008 apotek selger kalk. Jeg fordrar ikke melk og siden det er økt behov for kalsium i svangerskapet prøver jeg å ta tilskudd av og til:)
Musemor med tre søte små Skrevet 20. desember 2008 #11 Skrevet 20. desember 2008 Jeg har litt problemer med at jeg sover så utrolig dårlig, og et magnesium tilskudd gjør at man får en dypere/bedre søvn. Så det hjelper endel mot den utmattende trøttheten man kan, og jeg har fått i begynnelsen av svangerskapet.
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 20. desember 2008 Okei. Da trenger jeg ikke å kjøpe det enda, for jeg er heldigvis ikke blitt så trøtt enda.
Kjærlighet <3 Skrevet 20. desember 2008 #13 Skrevet 20. desember 2008 Mener å ha hørt at magnesium hjelper mot leggkramper også... for de som er plaget med det i svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå