Thessa og Bebbis Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Babyklær, bodyer osv med sånne morsomme tekster på. ;-) Hvor finner jeg det? F.eks så jeg en engang hvor det sto: Future Mr. Right på :-) Hihi, er jo så søtt!
Babyønske �� Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 På www.rockmybaby.no og www.bambina.no kan du finne noen....
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Sjekk ut www.probat.no, der er det noen bodyer med artige tekster. Men du finner også t-shirt til voksene der. Jeg har noen av de, er litt dyre, men veldig bra kvalitet. Blir ikke utslitt i vaska.....
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 20. desember 2008 #5 Skrevet 20. desember 2008 Jeg har funnet mange på cubus! For eksempel: don't u wish ur baby was as cute as me, i (hjerte) daddy 50% mommy 50% daddy 100% cute Jeg har verdens søsteste tante Pappan min er sterkere enn pappan din Sorry skrivefeil, men må være litt kjapp her;) Det er bare noen av de vi har, som er fra cubus=) Det er til jente da... Husker ikke hva det har stått på de som har vært til gutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå