Gå til innhold

Hva synes dere om thaidamer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er litt vemmelig å se norske menn med thaidamer. Jeg tenker med en gang at de har vært og kjøpt seg dame, og ofte veldig mye yngre også.

Jeg hører flere av bekjente hvor mannen etter en skillsmisse men voksne barn drar til thailand og kommer hjem med thaidame.

Lurer på hva menn også tenker om thaidamer, er de ikke flaue? Synes de at de er vakre?

 

Klarer ikke forestille meg helt hva en gammel nordmann kan ha felles med ei thaidame til salgs?

 

Ja, jeg vet at de får det mye bedre her enn fattigdom, men de lengter hjem.

 

Ser bort ifra enkeltmenneskets bakgrunn og følelser, jeg er helt generell.

Jeg har bare ikke sansen for dette. Hadde faren min kommet med ei thaidame hadde jeg blitt overgitt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det finnes utrolig mange flotte thaidamer og det er ikke rart at mange menn faller for dem. Ikke alle thaidamer er prostituerte vettu...

Skrevet

De føler seg kanskje ikke så høy på pæra når de møter holdninger som dine.

Skrevet

Jeg har en thailandsk stemor, som er YNGRE enn meg! :-O

Hun er en nydelig pen jente, men hva søren skal hun med min gamle pappa??? hehe

Skrevet

Jeg har litt blandede følelser.

 

Jeg har sett helt "likeverdige forhold" der de er i hvert fall noenlunde rundt samme alder. Så har også jeg lagt merke til disse forholdene med gamle norske menn og unge thaikvinner.. Det synes jeg også er ganske vemmelig egentlig.

 

Der det er et "likeverdig" forhold er det superflott. Kjenner mange utrolig skønne damer fra Thailand.

Skrevet

Generellt så er asiatiske damer mere huslige, flinkere med matlagning og moderlige , i motsetning til de sure, hengerævene som et flertall av norske kvinner er.

 

Mange thai damer er vakre, og dyrker nok forholdet og familielivet høyere enn oss egoistiske nordmenn..

 

Jeg forstår godt hva norske menn ser i asiatiske damer, og mange asiatiske damer kommer kanskje fra et liv med mye lavere levestandard, og om de har mulighet til å få et bedre liv med en mann som kanskje i tillegg er ålreit å leve med, så er det kanskje ikke så viktig med "den store kjærligheten" .

 

Jeg vet om mange likestilte forhold mellom Norsk mann/ asiatisk kvinne,, og jeg kjenner i tillegg flere Norske par hvor kvinnen en 15-20 år yngre enn den Norske mannen, ser ikke helt forskjellen her egentlig.

Skrevet

Dette er jo et problem for de parene som faktisk er sammen grunnet ekte kjærlighet :) De vil aldri bli tatt seriøst, men så er det jo ikke alle som bryr seg om hva fremmede mennesker måtte mene da..

 

Det er viktig å huske at aldersforskjellen ikke trenger å være så stor som den ser ut, siden mange thailandske kvinner ser mye yngre ut enn de er. Jeg kjenner et par hvor mannen er i sekstiåra og hun er i slutten av førtiåra, men hun går fortsatt som barn på bussen. Det høres helt sykt ut, men det er faktisk sant.

 

Mange menn ser for seg at de thailandske damene er veldig oppofrende og underdanige grunnet det inntrykket de får av kulturen når de er ute og reiser. Mange av dem får nok en oppvekker når de blir gift tror jeg. Jeg kjenenr til en god del thailandske damer, og jeg kjenner ikke mange damer som har sååå mye kustus på mennene sine. Der er det snakk om bein i nesa på hjemmefronten :)

 

Personlig syns jeg at de jeg kjenner som er thailandske er veldig fine folk, men det er jo individuelt. Jeg syns likevel at språkferdighetene etter mange år i Norge virker så dårlige at jeg sliter med å følge med på det som blir sagt. Dette er litt pga aksenten, og litt pga at de ler heeele tiden når de snakker.

 

 

Skrevet

Jeg synes synd på de! De er mennesker, med følelser som alle andre. De blir uthengt overalt, fordi de er så dumme å faller for norske menn!

MANGE (ikke alle) forelsker seg i en mann, fordi han er mye snillere enn menn de er vant til.. hun blir med han hjem, viser at hun setter pris på han i form av huslige oppgaver, matlaging, dulling og dilling... så kommer hverdagen, og mannen FORVENTER dette, og blir sur dersom det ikke skjer.. så ender det opp med en trist dame, som trodde dette var lykken...

 

MEN, når det er sagt, så kjenner jeg til et par tilfeller hvor det er kjærlighet, og ikke bare søken om perfeksjon, som ligger til grunn for valget...

Skrevet

Huff og huff....... Jeg er halvt thai selv og halvt hvit. MITT problem med dette er at jeg har et veldig godt forhold til min far som er hvit. Han og mamma skilte seg når jeg var liten og jeg flyttet til en annen kant av landet med han. Vi er i dag veldig gode venner. Jeg har ikke bil selv, så han pleier å bli med meg hver fredag for å gjøre storhandel. Jeg MERKER godt hvordan noen mennesker glor. Jeg har derfor fått en stor trang til å rope etter PAPPA når jeg ser det. Jeg er redd de tror han har funnet seg en ung thai dame. Hvorfor dømme slik? Er det ingen som tenker at jeg faktisk er adoptert og at dette er faren min?!

 

Litt off topic dette, men jeg måtte få det ut.

Skrevet

Signerer HI, men syntes ansvaret og skammen bør ligge hos de halvfeite desperate gamle mennene!! Ikke hos thaidamene som bare mest av alt ønsker seg et bedre liv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...