velandre Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 helt enig, er vant til farga lys fra jeg var lita. men min samboer synes det er harry så vi har hvite lys på juletreet. savner fargalysene jeg:)
1 høne i haneflokken-født Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 vi har begge deler, og jeg synes det er kjempefint
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Jeg synes det grenser mot harry. Men så er jeg vokst opp med hvite lys.
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. desember 2008 #5 Skrevet 20. desember 2008 Tror nok det er hva man er vant til... jeg for min del er vokst opp med hvite lys, og det er det JEG er vant til... fargede heller kanskje mot glorete, sikkert fordi det er i "harry" settinger jeg har sett det mest ) Jeg syns ikke flagg på juletreet er pent heller, men bestemor sitt tre MÅ ha det... hehe Snodige greier
Økologisk_knekkebrød Skrevet 20. desember 2008 #6 Skrevet 20. desember 2008 Ja, det er nok harry. Vi har hvite lys. Men vi har både glitter og flagg på treet, så vi er BLODHARRY likevel!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. desember 2008 #7 Skrevet 20. desember 2008 hehe.. i min bok er det grelt og harry ja! synes det er grusomt med folk som har fargede lys på huset sitt også, og sånen god jul-hilsninger.
~sjiraff~ Skrevet 20. desember 2008 #9 Skrevet 20. desember 2008 I mine øyne er det ultraharry. Jeg har ennå ikke sett ett juletre med fargalys som jeg synes er pent.
Piken på landet Skrevet 20. desember 2008 #10 Skrevet 20. desember 2008 Harry ja, eller om du vil bare utrolig grellt og stygt. Hadde aldri fått kommet inn i mitt hus, og ikke utenfor heller :-)
Gjest Skrevet 20. desember 2008 #11 Skrevet 20. desember 2008 Vi har både hvite og fargete lys. Her måtte det bli et kompromiss! Men jeg sa NEI til flagg (hva f*** har det på et juletre å gjøre?) og han sa NEI til snøspray (halloooo, det er jo snø på treet, liksom?!). Vi begge er enig i at glitter hører med. Det er verre med hvordan det skal være. Han vil at det skal henge ned fra stjernen, jeg mener at det skal være to som snurres rundt treet og krysses. Men jeg vinner hvert år, hihi...:-p
mamarama og lille banan Skrevet 20. desember 2008 #12 Skrevet 20. desember 2008 jeg synes ikke det er pent, nei...spesielt ikke ute. legg til blinking og noen plastikkreinsdyr så er det komplett for meg er det små hvite eller gule lys som gjelder, og gjerne en pen krans på døra og kornbånd med rød sløyfe gammeldags og enkelt!.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. desember 2008 #14 Skrevet 20. desember 2008 olgamor haha, om det skal være grellt glitter på så skal det henge ned fra julestjerna! sånn hadde mamma det før hun kasserte det for herrands år siden. ;p
Gjest Skrevet 20. desember 2008 #15 Skrevet 20. desember 2008 Jeg synes det er temmelig stygt, til tross oppvekst i USA. Men folk får gjøre som de vil, det er jo forsåvidt helt flott at ikke alle pynter på samme måte
*Rutletutt* Skrevet 20. desember 2008 #16 Skrevet 20. desember 2008 Harry og harry....nei - men jeg syns hvite lys er penere - mer "ryddig";o)
Gjest ronja røverdatter Skrevet 20. desember 2008 #17 Skrevet 20. desember 2008 Nei, det er ikke harry. Det er smak og behag, og smaken er som baken.
fleskepupp Skrevet 20. desember 2008 #18 Skrevet 20. desember 2008 Jeg synes ikke det er harry. Men jeg synes det er veldig stygt. Mannen vil helst ha det, men det kommer ikke under noen omstendigheter inn i dette hus. Godt at smaken er som baken
Gemini77 Skrevet 20. desember 2008 #19 Skrevet 20. desember 2008 En ting er at det er harry, men det er ekstremt stygt. Og ser jeg hus med fargede lys utenfor får jeg sånn følelse av "white trash family". Men det er meg..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 20. desember 2008 #20 Skrevet 20. desember 2008 Jeg liker det ikke i det hele tatt =)) Kan ikke utstå farga lys hverken inne eller ute =) Men for all del, dere som liker det må få ha så mye dere vil av det =))
Hikken Skrevet 20. desember 2008 #21 Skrevet 20. desember 2008 Jepp :-) Men så lenge jeg slipper å ha det skal alle andre få pynte med hva de vil :-D God jul :-D
goldie Skrevet 20. desember 2008 #22 Skrevet 20. desember 2008 Å, jeg har kjempelyst på fargede juletrelys. Hvor får jeg fatt i det???
jordbærsjokolade Skrevet 20. desember 2008 #23 Skrevet 20. desember 2008 Hi hi, ja:) Men smaken er som baken og hvis det er det som gir deg julestemning så hvorfor i allverden ikke? Barna syntes sikkert det er kjempe fint!
3b@rnsmor-30* Skrevet 20. desember 2008 #24 Skrevet 20. desember 2008 jeg synes det kan være fint med fargede lys og hvite lys i forskjellige sammenhenger... har vært mye på gran canaria og feiret jul i min oppvekst fordi mine besteforeldre har bodd der i over 20 år. og der er det jo bare fargede lys.... så et grantre ute her en dag der det var både små fargede pærer og noen litt større hvite pærer. det var veldig fint!
ApriIbaby Skrevet 20. desember 2008 #25 Skrevet 20. desember 2008 Ja,...og enda mer harry om de blinker i tillegg. Men smaken er som baken....delt Heldigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå