flypapir Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Her har den kommet tilbake nå de siste ukene (er i uke 37 nå). Er ikke uholdbar og jeg kaster ikke opp, men den er der relativt konstant uansett... Noen andre som har fått den tilbake?!? Er det noen spesiell grunn til at man blir kvalm mot slutten?
Gjest Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Hei! Ja, du kan vel si at jeg har fått den tilbake. Det lille jeg hadde i begynnelsen, har nå kommet tilbake. Skjønner heller ikke hvorfor det skjer, men det er vel gjerne en (dum) grunn til det;) Kvalmen kommer om kvelden, så i tillegg til halsbrann og urolige ben, kan du tro jeg koser meg;p Men,. jeg skal ikke klage, for jeg er virkelig ikke en av de som sliter.. Håper det forsvinner snart for deg da, og at du kan kose deg de siste få ukene du har igjen:)
Collette Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Ja, jeg har også fått den tilbake. Jeg kaster ikke opp, men føler meg uvel og det er ingen mat som frister. Sliter også med halsbrann. Uke 37+4 i dag.
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Hei! Jeg er 34+4 å ja har fått de tilbake.. =( Spyr ikke men tror det hadde vert bedre om jeg gjorde det for å få kvalmen vekk. Komme ganske ofte også..Trodde det var litt kynner jeg, men jeg vet ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå