engelen m/attpåklatt FØDEKLAR Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Natt til 18.des kl.01.49 kom vår nydelige jente til verden:) (Kjente første vee ca kl.00.30.) Hun var 4155 gr og 53 cm. Fødselen gikk i superfart,rakk å være på sj.huset i bare 15 min.før hun ble født.Dette er nr.3,og har hatt raske fødsler før,men siden det er 9 år siden sist,trodde jeg kanskje det gikk litt saktere.Men,men,alt gikk bra.Fikk seff ikke tid til noe sm.stillende.Slapp og sy også Kom hjem fra sj.huset i går,nå koser vi oss hjemme:) Lykke til dere andre,og takk for meg her inne:)
Paulita Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Gratulerer så inderlig mye med den lille jenta! Og litt av et tempo hun kom med =)
Itsrejk Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Gratulerer! Ikke verst å slippe unna syingen med så stort barn og så rask fødsel!
♥Tonje mor♥ Sønn og spire... Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 Gratulerer så masse. Hørtes veldig ut som den fødselen jeg har bestilt det der Er lov å håpe da i allefall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå