Gå til innhold

Når invterte folk aldri kommer når de er invitert.....,

Anbefalte innlegg

Skrevet

men gjerne ramler inn av døra 1-2 timer senere. Gjerne uten å gi beskjed først også, hva gjør dere da? Det er de samma folka som går igjen hver eneste gang, jeg blir så lei! I dag skal vi til de og jeg er litt fristet til å bli forsinket, men synes samtidig det er utrolig barnslig! Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig irriterende!

Svigers slet med det samme, gjerne på julaften og sånt.. Så begynte å gi beskjed om at maten ble servert en time tidligere enn egentlig, for da kom de jo tidsnok =)

Skrevet

Jeg hadde nok vært litt barnslig og kommet en liten time for seint, hehe.. Men det er sikkert ikke den "rette" framgangsmåten..

Skrevet

jeg hadde heller invitert de 2 timer fortidlig neste gang.... hehe

Skrevet

Vi er ganske stor familie, så det verste er egentlig at når jeg endelig er ferdige med å rydde opp etter 18 stykker til mat, kommer disse dinglende og setter seg ned å forventer service. En gang var det ikke mat igjen, men lærte de? Neida! De bare raida kjøleskapet for mat, reiser seg opp fra alt, legger seg faktisk på sofaen slik at gamlingene må stå OG kommer like sent neste gang igjen.

Skal prøve å invitere tidligere neste gang, men blir nok raskt avslørt av andre familimedlemmer som da er invitert til annen tid.

Er så snålt! Av 3 barn, oppfører 2 seg alltid nærmest feilfritt, men så har du denne siste som alltid bare gjør som det passer seg selv...

Finnes det et sted familiemedlemmer kan byttes i nye kanskje? :D

Skrevet

om du med vilje kommer for sent til dem i dag er du jo ikke noe bedre enn de. hadde heller invitert de 1-2 timer tidligere neste gang. og om de da kom til "riktig" tid, sagt ifra. eller bare bebgynt å spise da dere har planlagt, så får de spise rester når de kommer.

syns det rett og slett er litt frekt jeg.

her har vi innvitert folk i 1 års dagen til lille snupp. mange som er litt forsinket i denne familien også, så vi har skrevet at det er bare å komme som det passer melliom 13-17.

Skrevet

Du må nok bli litt strengere. nekt de mat eller lås døra og koble ut ringeklokka, så får de stå der.

Hvor gamle er de foresten? Høres noe unge ut, i allefall må de strammes opp=)

Skrevet

Det frekkeste jeg vet er når folk tror at jeg har tid til overs jeg bare kan kaste bort på å vente på dem.

Skrevet

Neida de er ikke unge, de er bare selvsentrete, urbane, høyt utdannede mennesker med bra jobber :) De er faktisk 34 og 36 år de. Det er de yngre søskene til den ene her som kan å oppføre seg :)

Skrevet

Jeg hadde hvertfall ikke venta med maten neste gang.

Skrevet

Nei det har jeg slutta med :D

Skrevet

Hvis det er mange som skal til de i dag kunne dere alle avtalt å kmme minst 1 time senere enn avtalt, så kansje de skjønner hvor irriterende det er.......hihi...men vet jo ikke om du får de andre med på det da.

Skrevet

Jeg hadde ring og etterlyst dem etter 30 minutt.

Hadde de ikke vært rett rundt hjørnet hadde vi spist og tatt bort maten som normalt etter normal tid. Hvis de kom etter maten var tatt av bordet så hadde de ikke fått mat, de hadde jo fått beskjed om når maten skulle serveres så enkel er jeg. Da hadde de kun fått kaffe av meg.

Ingen som får særbehandling hos meg hvis det ikke ligger en spesiell grunn bak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...