Gå til innhold

Dere som nærmer dere 2 trimester....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har dere gått opp i vekt?

Mange er jo dårlig og er vel ikke alle som legger på seg noe særlig i 1 trimester.

Er det noen gjennomsnittstall på hva som er vanlig tilsammen i 1 trimester??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått ned ca 2 kg og er 11+4 i dag..

Skrevet

Jeg har gått ned litt over 3 kg. Så nå veier jeg bare 48kg. Jeg er 11+2

Skrevet

jeg har gått ned noen kg,4-5 tenker jeg,men da har jeg vert konstant megadrålig de ssite 4 ukene. jeg er 9+4

Skrevet

Tror jeg har lagt på meg, jeg... Sliter med kvalme, og det eneste som hjelper er å spise. Spiser sikkert dobbelt så mye som til vanlig... Hvordan skal dette gå? Er 10 uker i dag.

Skrevet

Orker ikke mat i det hele tatt. Ikke noe smaker som det skal.. Så jeg sliter skikkelig med å spise om dagen.

Skrevet

Jeg har gått opp 2 kilo - har ikke vært kvalm i det hele tatt - men hatt en glupende apetitt! Jeg er 11+1. Hva med deg selv?

Skrevet

Oi her var det mange som har vært dårlige og gått ned i vekt.. Men det er vel ganske vanlig i starten av svangerskapet.

Jeg har gått opp en 1 kg sammenlagt men det er egentlig utrolig for jeg har vært veldig mye kvalm og kastet opp MYE. Nå har det vært litt roligere siste uken og jeg har spist mer og kastet opp mindre. Men ikke gått opp mer enda...

Jeg veier nå 50,5 kg og er ganske liten så jeg trenger flere kilo. Så her er kiloene hjeertelig velkommen! ;D

Skrevet

Og jeg er forresten ca 10 og en halv uke på vei :)

Skrevet

jeg har vært litt kvalm, men ikke kasta opp, har også spist masse for det hjelper mot kvalmen :) jeg har gått opp 2kg..gjør meg ingenting for veide bare 50kg fra før..

Skrevet

Jeg har gått ned 4 kg, et kg til og det blir væskernæring. Kvalm 24 timer i døgnet, så ikke lett å få i seg mat og drikke, selv om en vet det er viktig... 9+4 i dag, håper det ikke tar alt for lang tid før ting begynner å snu. Leste et sted at gjennomsnittlig så legger en på seg 3 kg første trimester.

Skrevet

3 kg i første trimester kan vel ca stemme. Men mange går jo ned i vekt pga kvalme så det drar sikkert gjennomsnittet litt ned...

Får virkelig håpe vi som sliter med kvalme og oppkast slipper det fra ca uke 12... Jeg gikk 9 måneder å spydde forrige gang :( Orker ikke det igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...