prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Jeg har IKM (forhåpentligvis) 23desember, når har dere tenkt å teste??
SuperKlar86Gravid Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Jeg har ikm på julaften! Tenker å teste dagen før jeg....
prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2008 Det hadde jo vært den flotteste julegaven i allefall:) er såå usikker her jeg sitter jeg da:/ tok en test på morgenen i dag med suuuuper suuper svak positiv strek, men den er skikkelig svak så med en gang ble jeg super glad og tenkte at jeg var gravid, viste den til mannen min og han satt leenge å så før han kunne se streken, den er tjukk, men kjempe svaak, nesten bare en skyggestrek, hvis man ser på testn sånn med et vanlig blikk ser den negativ ut, men når man ser nøye nøye nøøye så ser man et kryss.. hva tror du??? har mistet heelt troa, sånn brått.. føler meg skikkelig deppa nå, selvom jeg våknet til morgenen i dag suuper kvalm, og har oppblåst mage og ømme pupper..
Torjus og Lones mamma Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Jeg har IKM mellom 25. og 27. Tenker faktisk å vente helt til nyttårsaften med å teste, hvis ikke tr kommer før den tid. Det gjenstår enda å se om jeg greier å vente så lenge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå