Gå til innhold

jævla pøbelunger!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er det 4. gang på 2 uker de jævla uoppdragne ungene som flyr rundt her i området har ødelagt biler. nå har de faen meg, for ingen grunn, knust bilvinduet mitt. de tar ingenting, bare ødelegger. er jo smart og for all del ikke legger igjen noe verdisaker i bilen.

i kveld skal mannen min sitte gjemt der ute å ta de når de kommer, ta de med hjem til oss, å ringe politiet.

det er ikke første gangen det skjer med min bil. i sommer brøt de opp bensinlokket og prøvde å få ut bensinen, men det går ikke på min bil. foreldrene til venninna mi bor også i området her, og de fyller aldri bilen opp med bensin, for de jævla ungene tømmer den igjen hver kveld.

er så sinnsykt forbanna!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herregud for noen drittunger!!!!

steike at det er mulig å være sånn da???? skulle hatt seg en real smekk på labbene og en tur til onkel politi!!

håper mannen din tar de på fersken!

blir sint på dine vegne jeg nå, kommet til å klikke i vinkel selv!

Skrevet

fy fader...de skulle jeg sitte i mange timer for å få tatt ja, og for dems skyld, at jeg ikke hadde tilta helt når jeg fikk kloa i de...

skjønner ikke at sånt kan være så moro??

Skrevet

Er det unger? Hva i alle dager skal unger med bensin?

Skrevet

alt fra 18 og nedover kaller jeg unger. 16 åringer trenger også bensin til "moppene" sine.

mannen min er å rydder opp nå, fant en stein.

aaaaaaaarrrrrrrgggggggg!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Å ja. Jeg kaller det ungdommer jeg. Men gjør ikke politet noe dersom det er et problem i nabolaget?

Skrevet

Heldigvis skal du få sånt på forsikringa - det gjorde i hvert fall jeg. Men det er sinnsykt surt, og jeg skjønner godt at dere vil prøve å ta dem og få meldt dem. (Har du meldt ødeleggelsen? Ingenting skjer, men det bør være i politiets arkiver.)

Skrevet

politiet er her en gang iblandt. ringte ned til de og lurte på om de tar seg en tur i kveld, værst i helgene.

veloppdragne unger kaller jeg ungdommer. når de oppfører seg som drittunger kaller jeg de unger;)

Skrevet

har meldt det til politiet. bestemora til en annen venninne av meg hadde 2 av de 4 siste innbruddene.

politiet er fullt klar over hva som foregår i området her, men har ennå ikke tatt de på fersken.

Skrevet

nå er mannen min tilbake etter å ha ryddet ut av bilen og har pratet med naboene. dette har skjedd med 3 andre biler i natt. og 2 forrige helg.

er det mulig!!!! hvor er foreldrene!!!!

Skrevet

Ungdommer har jo ikke med seg foreldrene ut vet du vel :) Foreldrene er sikkert ikke klar over at ungdommen dems pøbler på denne måten!

Skrevet

skjønner jo det jeg også da, herregud. men alle de ungene som driver med det her bor i området. og alle er klar over hva som skjer. og når da ikke foreldrenes biler blir rørt, og sikkert mange andre også, burde jo et lys gå opp. og ihvertfall ta en prat hjemme med ungene sine, altså da alle med "ungdommer" i hus. de er ikke bare på bilene serru, de har vært på ungdomsskolen her nede også. og man burde jo ha en viss anelse om hvor barna sine er om kvleden/natta.

feilen er jo allerede gjort. hvorfor i helvete lar de ungene fly ute så seit i det hele tatt.

Skrevet

For å si det slik da: Jeg var en pøbelungdom før og min mor hadde ikke anelse! Fordi hun ikke gadd å se? Nei, fordi jeg feks hoppet ut av vinduet på natta/løy/lurte og maipulerte noe så innigranskauen. Man er veldig flink til slikt som ungdom og det er veldig vanskelig å være foreldre til slike ungdommer. De er ikke naive foreldre, men de blir nok ofte lurt. En og annen bryr seg nok ikke, men mange tror nok ikke poden er med på dette.

Men hvis du vet hvem det er, kan du ikke tipse foreldrene deres? Send de et anonymt skriv eller noe å si at politiet er koblet inn i saken, men at du helst ser for deres egen del at de ikke får med politiet å gjøre i så ung alder...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...