Gjest Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Jeg og mannen lastet ned og hørte på musikk i timesvis. Det er sikkert vanlig for veldig mange, men jeg har ikke satt meg så veldig inn i disse ITunes greiene, før i går altså....men det er jo så artig ! søke søke, mimre mimre........må si at the 80`s var best - ja nettopp på 80-tallet hehehe.........men for all del, noen slagere blir man jo aldri lei ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Hehehe, jeg er en som mener bestemt at ingenting kan måle seg med 80-tallet!!! Hahahahaha............synes bare det var en fantastisk morsom tid, så det er nok det som gjør det:-) Det er utrolig koselig å mimre og høre gammel musikk:-) Jeg var på fb-party i går og vi endte på nachspiel hos broren min, en hel gjeng. Og vi var vel alle enige om at den gamle musikken var best:-D Og når man har allsang med Bjørn Afzelius da innser man kanskje at man har passert en viss alder!!! Hehehehehe:-) Men gøy da gitt:-)
Gjest Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Hehehehe ja NÅ skjønner jeg det, drinkene manglet her i går, kom på det nå.......var vel derfor jeg satte tvil ved 80-talls musikken... Skam seg ! BA er jo bare tøff da ....hehe.....
Gjest Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 Duda 80 tallets musikk er jo in igjen den!!! =) Hører du ikke ungdommen spiller div sanger som er omgjort til "donk donk donk" musikk??? Jeg laster skjeldent musikk jeg,men storebror spiller alt han kan,så høyt han kan ofte....Å det er like gøy å høre hver gang. Nei du,ingen skam å gå tilbake til di unge år altså ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå