Gå til innhold

Hoff, fortvila over typen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi flytter inn sammen i januar, gleder oss kjempe mye til det.. Men eg blir så oppjitt, og iritert pga han.. Igår, vi hadde ikke hvert med hverandre på 1 uke, så skulle eg endli få ver med han, blei så gla når eg såg han å blabla, mn så måtte vi gå fra hveradandre litt (vi var i byn), for han skulle kjøpe julegave til meg å eg skulle være me to venninner, litt først før vi skulle vær "lenge" med hverandre..

Det var planlagt at vi skulle ta samme båt hjem til hver av oss, mn han tok en båt før å vi fikk ikke vært mer med hverandre mer enn sonn helt først, han kom berre der vi var for å hente tingene hans som eg hadde i vesken min, så sa han hade, ikke noe klem eller kyss eller noen ting.. Han hadde sendt på melling at han tok eg tiligere båt hjem..

dette blei litt inviklet, å virket veldig fjortis greie ut, menmen:P

mn ja så blei eg drit lei meg å blabla.. Kan eg virkeli ikke forvente at han skal vær me meg å min venninner, når vi ikke har sitt hverandre på en uke?

*gla for anonym forum* for dette virket litt fjortis ut, men det er mer inviklet enn som så..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skriver på norsk, så kanskje vi gidder å lese/kommentere også...

Skrevet

Ja, det virker fjortis... Hvor gammel er du egentlig og har du/planlegger du barn? Hvis ikke, skjønner jeg ikke helt hva du gjør her. Ta deg en tur på Facebook og hør om noen på din "alder" vet hva du skal kunne forvente av en unggutt.

Skrevet

Han tenkte vel at du hadde det kjekt med venninnene dine og at han ikke orket å være femte hjul på vogna. Mannfolk er litt slik. De tenker ikke alltid langvarige konsekvenser, de er litt kortsynte kan man si. At du reagerer som du gjør er nok ikke noe han kunne ha sett for seg i det hele tatt! Ikke vær fortvilet over han, ikke gjør en så stor sak ut av det. Saken er din reaksjon her, og ikke så mye hva han gjorde egentlig.

Men hvis dette var veldig viktig for deg, og du ville være sammen med han så mye som mulig, så hadde nok jeg holdt av hele dagen til kun han (og sagt til venninner at vi kunne heller møtes en annen dag).

Du virker litt ung ja, he he, du skriver jo selv at innlegget er litt fjortisaktig. :-) Og siden dere ikke har bodd sammen til nå, så blir det nok en del tilpasninger og kompromisser framover. Dere må begge lære å ta hensyn til den andre i avgjørelser. Bare husk at det er kvinnelig å ha dårlig samvittighet for ting, og menn vil ofte, for den samme saken, ikke klare å se at det er noe å tenke på en gang.

Skrevet

Takk for ett sjikkelikt svar:)

Ikke at eg er bedre enn han, mn det er han som må ta hensyn til meg i hans avgjørelser(det er noe eg gjør automatisk), å vi har vert sammen i 3 1/2 år, så han vett godt hvordan eg reagerer når han tar sonne avgjørelser.. Han lærer aldrig, kan si mange ting som han må gjøre så slepper eg å bli lei meg (eg blir veldig fort lei meg:S), eller så han kan gjør når eg blir lei meg, men han gidder ikke gjøre det og det.. å når eg bli lei meg så blir han sint å sier at eg tåler ingenting:O, d vett eg jo at eg heller ikke gjør, men det er ikke d beste å få opp i tryne når du sitter å griner.. jaja

Skrevet

Da har du to ting å se frem til: Du er ikke gravid og hormonell for alltid, og dere blir voksne og fri for tenåringshormonene engang, også.

Hold ut! :-)

Skrevet

Kansje han bare ikke ville du skulle se hva han hadde kjøpt til deg.....? Derfor ville han ikke dere skulle ta samme båt. Lett å se på størrelse, posen osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...